Antray si firmò in a tempesta è a piova, a ghjente fermava nantu à e strade

A rivuluzione di trasportu di Akaydın hà colapsatu, chì hà cundannatu a ghjente di Antalya, in particulare quelli in u nordu di a cità è in a strada, à Antray in u trasportu, cù u sistema di trasferimentu accurtendu e linee. Antray si firmò in a tempesta è a pioggia. A ghjente stava nantu à a strada

Antray, chì corre nantu à a strada di 11 km trà a Prigione è a Piazza, si ferma versu 7 ore di mane. Presumibilmente, hà cuminciatu à travaglià di novu à circa 8 e mezzu. Ma andò in avanti è in daretu à a stazione di pulizza à mità di a strada. In altri palori, a ghjente ferma nantu à e strade per u restu di a strada. À u piccu di a pioggia, a ghjente hè diventata disgraziata à e tappe. U call center è l'assistenza in quantu à u numeru di trasportu 444 37 08, attivatu da u sindaco metropolitanu, Mustafa Akaydın di CHP, era chjusu. Malgradu i chjami ripetuti, u telefuninu sunava una volta ogni volta, poi riagganciava. L'autorità anu righjuntu u 321 93 60 è hà permessu à i funzionari di u call center di dà infurmazioni à a stampa chjamendu 312 80 74.

Antray hà colapsatu in a matina
Akaydın hà scurciatu è cambiatu e linee da u 20 d'aostu di u 2011, dicendu "Facciu una rivoluzione in u trasportu". Hà impostu u sistema di trasferimentu cù Antray à u publicu. In particulare i residenti di i distretti di Kepez è Döşemealtı situati in u nordu di a cità è quelli chì campanu nantu à a linea soffrenu di sta situazione. In Antalya, quelli chì vulianu andà da una punta à l'altru di a cità sò stati custretti à piglià u tram per cullà nantu à u veiculu di trasportu publicu gommatu chì andava à u puntu chì vulianu ghjunghje in u sistema di transitu, induve e linee. sò stati accurtati. U tram hè statu gratuitu per cunnette imbarchi in 1 ora. Stu sistema hè cascatu da sta matina.

Hanu dumandatu rinforzi di minibus
U sistema di ferrovia leggera Antray si firmò in Antalya cù forti piova è tempesta. Quelli chì campanu nantu à a strada di Antray è quelli chì vivenu in u nordu di a cità sò stati devastati à e tappe perchè ùn ci era micca una linea alternativa di trasportu publicu longu a strada Antray. Quelli chì aspettavanu à a fermata di l'autobus anu cummemoratu Akaydın è Halkkart cù u novu sistema di trasportu chì hà impostu à a ghjente. L'autorità di trasportu di a municipalità, chì ùn anu micca rispostu à i telefuni di i membri di a stampa, dumandanu à i minibus per supplementà u veiculu di trasportu publicu cù pneumatici quandu ùn anu pussutu truvà una suluzione.

Fonte: akdenizmanset

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*