A stazione di trenu Haydarpaşa hè chjusa, chì dopu?

oghje in a storia 12 ghjennaghju 1920 haydarpasa bagdat ferrovie 4
oghje in a storia 12 ghjennaghju 1920 haydarpasa bagdat ferrovie 4

Quandu a data mostra u 1 di ferraghju, a storica stazione di treni Haydarpaşa ùn serà più l'ultima tappa di i treni chì venenu da l'Anatolia finu à u 2014. L'annu 2014 hè diventatu una sorta di tappa in termini di trasportu in u paese, soprattuttu cù a ricustruzzione di e ferrovie, chì sò una arteria impurtante in u trasportu, averemu una linea di treni d'alta velocità centrata in Ankara, a linea più impurtante. Serà a stazione di Haydarpaşa, in fattu, questu hè u riflessu di un scenariu chì hè statu ghjucatu prima à u nostru paese, anni 2. Mentre usava a linea di trenu d'alta velocità Barcelona-Madrid prima, mi sentu quantu era necessariu qualcosa cum'è questu trà Istanbul è Ankara.

À mezu à tutte sta chiacchierata di treni d'alta velocità, a stazione di Haydarpaşa si trova davanti à noi cum'è un travagliu Kazım Koyuncu. Cunsiderendu chì u statu ùn hà micca pigliatu assai precauzioni per questa opera d'arte, u destinu di quale hè scunnisciutu (ancu se hè megliu micca piglià. dopu avè vistu ciò chì hè accadutu à quelli chì sò stati pigliati), vi fa sentu u core, è s'è vo site un urbanista, u vostru core s'affaccia. A cosa hè chì u mo spaziu di prughjettu in questu termini era a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è aghju avutu l'uppurtunità di travaglià in questu campu, è aghju pruduciutu prughjetti in questu campu cù a ricerca di letteratura ch'e aghju fattu per mè stessu. Admessu chì pò esse utopicu postu chì hè un prughjettu studiente, ma ùn hè micca impraticabile, dopu à tuttu, l'istituzione Et Balık è e stazioni di treni Haydarpaşa sò musei. è trasfurmendu in funzioni di centru culturale. Aghju trasladatu l'ultima stazione à Söğütlüçeşme è pensu à una applicazione cum'è a Ferrovia di NewYork City. Parcu in i lochi induve l'attellu di mantenimentu è i rails sò situati, è hà dimustratu l'equipaggiu è i flussi pedestriali intornu à questu. Perchè a stazione deve esse privatizzata è trasfurmata in un hotel quandu u compitu hè cusì chjaru ancu s'ellu hè lasciatu à un studiente di pianificazione? fattu, ùn aghju micca veramente capitu, questu hè cum'è u mudellu di l'università di l'ITU chì ùn hè micca un pesu per u statu, di sicuru u statu ùn deve micca fà una perdita, ma ùn deve micca fà un prufittu in i zoni chì cuntribuiscenu à i citadini.

Dopu tuttu sta chiacchierata, vi dicu u destinu di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa. Prima di tuttu, l'attellu di mantenimentu vanu à Gebze. Cù l'arrivu di novi treni, ci era bisognu di novi attelli. Cù i novi rails per esse stallati. , i treni ghjunghjeranu avà à Haydarpaşa via trasferimentu da Gebze. Ci sarà una stazione simbolica in Haydarpaşa, ma a so funzione principale serà una funzione d'alberghi è furnisce un grande ingressu turisticu. Quale sà, forse questu hè una di e gambe di u prughjetti utopichi di Haydarpaşa Port, aspitteremu è vedemu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*