In cerca di una alternativa à u Canale di Suez cù a Ferrovia Israeliana

A firma d'Israele di un prughjettu alternativu à u Canale di Suez custruendu una linea ferroviaria trà u Mediterraniu è u Mari Rossu hà avutu un ecu in Egittu.

U prughjettu, annunziatu da Israele à a fine di ghjennaghju, per cunnette u Portu d'Ashdod nantu à a costa di u Mediterraniu cù a ferrovia in a cità di Eliyat nantu à u Mari Rossu, era apparentemente percepitu cum'è un trasportu alternativu à u Canale di Suez.

L'Eggittu guadagna $ 7 miliardi annu da u transitu attraversu u Canale di Suez.

Mentre Israele face i calculi per creà una alternativa à u Canali di Suez da un puntu di vista strategicu, prova di sviluppà strategie novi cù a preoccupazione chì i guverni chì venenu à u putere in Egittu dopu à u rovescimentu di Mubarak agiranu à una distanza da Israele. .

Enfatizendu a pussibilità chì a situazione di sicurità in Sinai pò esse una minaccia nantu à u Canali di Suez, Israele cunsidereghja un prughjettu chì culligarà u Mediterraniu à u Mari Rossu cù una linea di ferrovia, chì permetterà almenu u trasportu di merchenzie strategiche in Asia. L'Europa è l'Africa, ancu cù costi caru.

U guvernu Netanyahu sustene chì u prughjettu di a ferrovia elettrica in quistione hà ricevutu riazzioni pusitivi da a regione, in particulare da i circuli chì cumercianu cù a Cina è l'India.

A linea di ferrovia di 350 chilometri chì unisce u Mediterraniu è u Mari Rossu passerà à 30 chilometri à u sudu di Tel Aviv.

Israele ùn hà ancu fattu a decisione finale nantu à u prugettu è ùn hà micca divulgatu u costu di finanzià u prugettu è induve i soldi venenu.

Ùn ci hè micca un studiu prelimiunale nantu à u voluminu di carica di u prughjettu di a ferrovia, ma ùn hè micca difficiule di predichendu chì u prugettu serà orientatu à u trasportu.

I media egiziani sò unanimi in a so vista chì Israele cerca di creà una alternativa à u Canale di Suez.

L'esperti egiziani, invece, attiranu l'attenzione à u fattu chì u trasportu ferroviariu hè più caru di u trasportu marittimu è sprimenu l'opinione chì u prughjettu di Israele ùn hà micca affettatu i rivenuti di u Canale di Suez.

Sicondu l'esperti marittimi egiziani, una nave pò purtà trà 7 è 8 mila cuntainer, mentre chì un trenu pò purtari solu 100-150 containers.

Argumentendu chì u trasportu ferroviariu porta un costu extra di trà 50 è 60 dollari per container, l'esperti egiziani sustenenu chì u prughjettu di Israele hè un travagliu lucale chì pò esse utile solu in u paese.

L'Israele, invece, calcula i pedaggi pagati per nave à traversu u Canale di Suez è hà u scopu di furnisce i carichi per esse trasportati per ferrovia à u Mari Rossu à u listessu costu di u Canale di Suez.

Immediatamente dopu à u colapsu di u regime di Mubarak, e relazioni trà l'Egittu è l'Israele entranu in un periodu di rinfrescante. Cù l'uccisione israeliana di 6 suldati egiziani à a fruntiera è i manifestanti chì razzianu l'ambasciata d'Israele in Cairo, una tensione visibile principia trà i dui paesi.

Mentre l'Eggittu si preparava à dumandà à l'ONU cù l'allegazione chì Israele hà utilizatu e ricchezze sotterranee è di a superficia di sta regione in l'anni chì occupava u Sinai, Israele hà scusatu per a prima volta in a so storia à un paese per i guardii di cunfini egiziani chì avia avutu. ammazzatu.

Ancu s'è u scambiu d'agenti è prigiuneri trà i dui paesi pare avè finitu a tensione trà l'Eggittu è l'Israele, e voci chì suscitanu da l'Egittu chì l'Acordu di Camp David deve esse rivisu, cuntinuanu à disturbà Israele.

Mentre chì e rilazioni trà i dui paesi, chì parevanu assai boni durante l'era di Mubarak, eranu u sughjettu di critiche da e forze pulitiche chì nascenu da l'internu di u paese dopu à Mubarak, Israele, cum'è sempre, mantene a so avvicinamentu suspettu à l'Eggittu, u paese di punta di u paese. u mondu arabu, malgradu avè relazioni diplomatiche cun ellu.

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*