U trafficu serà alleviatu in Istanbul dopu à u 2013.

In a seconda parte di a nostra intervista cù Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, in Ankara, avemu parlatu di l'aspetti difficili di a lotta contru a neve, di e misure previste per u trafficu di Istanbul, è di e novi regulazioni in l'investimenti in metro.

U trafficu serà facilitatu in Istanbul dopu à u 2013

Caru Ministru, a nostra riunione cun voi coincide cù e cundizioni difficili di u trasportu, a neve è u tempu più occupatu di l'invernu. Ci sò stati situazioni cattivi in ​​u trasportu aereu, terrestre è marittimu chì entranu in e vostre zone, ma cum'è di solitu, u trafficu di Istanbul era spessu bluccatu. Mi dumandu, s'è tù era u sindaco di Istanbul, cumu risolverebbe stu incubo di trafficu ? In tutte e cità maiò nantu à a scala di Istanbul, ci hè sempre u trafficu, per più di e cundizioni d'invernu, negatività, disastri o situazioni straordinarie. I aggrottati à chiunque dice chì u trafficu hè liscia in Londra, Parigi è New York. Ùn funziona micca, ùn viaghja micca. Quessi sò cose chì e grande cità è i so residenti anu da accettà in anticipu. Chì duvemu parlà ? Avemu bisognu di parlà di una carica di trafficu supportable in Istanbul. Questu hè, u trafficu towable. S'ellu hè sopra à questu, u trafficu ùn si move micca.

Marmaray purterà 1,5 milioni di passageri

Ci hè bisognu di migrà da Istanbul per fà u trafficu supportable? Ùn dicu micca l'immigrazione, ma pigliaremu precauzioni. U trafficu hè cusì congestionatu in Istanbul, ùn simu in pusizioni di dì "Vai, vai avanti". Hè u nostru duvere di pruduce suluzioni. Fighjate, custruemu Marmaray. Finirà in u 2013. Custruemu u trenu d'alta velocità Istanbul-Ankara. Avà Kartal-Kadıköy U metro serà messu in opera in aprile di questu annu. Si faci dinù in Levent. L'offerta per u metro Üsküdar-Dudullu-Çekmeköy hè stata fatta. Custruemu un altru passaghju di tubu ghjustu accantu à Marmaray. I veiculi passeranu ancu da quì. È u 3u ponte hè in strada. Ci sarà un certu sollievu quandu ricevemu tuttu questu. Mi dumandu brevemente, u trafficu d'Istanbul serà facilitatu dopu à u 2013 ? Pudemu dà una bona nutizia à u populu ? Sò parzialmente alleviati. Marmaray purterà 1,5 milioni di persone trà i dui lati in un ghjornu. Questu hè una cosa assai impurtante. A parte di u sistema ferroviariu aumenterà da 8 per centu à 30 per centu. U mare hè digià custruitu quant'è pussibule. Ùn avemu micca a pussibilità di aumentà troppu. U trafficu di Istanbul ùn hè micca solu un prublema stradale.

Bona nutizia per e municipalità chì ùn ponu micca custruisce u so metro

Avete firmatu un protocolu impurtante in quantu à u metro Keçiören per Ankara. U Tesoru intraprende a custruzzione di metro in e grande cità ? Hè Istanbul dopu? Ci hè Istanbul, Izmir, Adana. Ùn diceraghju nunda di u timing per avà. Facenu e so dumande, valuteremu queste richieste secondu a pianificazione di u bilanciu. A lege porta questu; Cum'è un ministeru, pudemu fà, è e municipalità ponu ancu fà. Ùn cacciemu micca a so autorità per fà. Se facemu, u 15 per centu di i rivenuti di u metro serà datu à u Tesoru ogni annu finu à chì chjudemu a quantità d'investimentu. I bilanci di e municipalità ùn sò micca abbastanza per custruisce un metro, nò ? Ùn hè micca abbastanza, ma u nostru budgetu hè limitatu, micca infinitu. Faremu una lista di priorità è implementeremu in cunseguenza.

Fonte: Oghje

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*