Cerimonia di Firma di Metro Keçiören Tandoğan

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu: "Sincan, Eryaman, Ümitköy, Keçiören saranu uniti in u centru di a cità di Ankara, micca in i distretti distanti di Ankara".

A "Cerimonia di Firma di u Cuntrattu di Custruzzione di Metro Keçiören-Tandoğan" hè stata tenuta à l'edificiu di u Ministeru, u presidente di u Parlamentu Cemil Çiçek, u ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, u guvernatore di Ankara Alaaddin Yüksel, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Melih Gökçek, u sindaco di Keçiören Mustafa Akçek U presidente di u partitu AK Deputy Bülent Gedikli, u presidente provinciale di u partitu AK Murat Alparslan, u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO) Nurettin Özdebir, u presidente di u Cunsigliu di Limak è u vicepresidentu di u club di Fenerbahçe Nihat Özdemir, u presidente di u Gülermak di u cunsigliu d'investimentu Kemal Gülezüz, General Infrastructure. U Manager Kemal Tahan hà participatu ancu.

A linea di metro Keçiören-Tandoğan, lunga 9 mila 220 metri è custituita da 9 stazioni, hè cumpleta à 41 per centu. A linea di metro cù e fermate Atatürk Cultural Center, Aski, Dışkapı, Belediye, Mecidiye, Kuyubaşı, Dutluk è Gazino costarà 274 milioni 634 mila TL è a linea detta serà cumpletata in 2.5 anni. U Ministru Yıldırım, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a cerimonia di firma, hà dichjaratu chì i travaglii di u Metro Keçiören-Tandoğan cumincianu dopu a consegna di u situ in una settimana o duie, è hà dettu: "Dopu questu, e nostre altre duie linee di metro, Kızılay-Çayyolu è Sincan, entreranu in opera. I so cuntratti sò stati ancu fatti, firmeremu i so cuntratti a settimana prossima. Cusì, i travaglii di tutte e 3 linee di metro parteranu simultaneamente ".

Dichjarà chì u prucessu di licitazione per un totale di 324 veiculi per i veiculi di metro continua, Yıldırım hà annunziatu chì l'offerte seranu ricevute finu à a mità di ferraghju. "Se tuttu va bè, avemu l'obiettivu di mette in serviziu queste metropolitane s'ellu ùn sperimu micca alcuna emergenza o forza maiò", hà dettu Yıldırım. Allora simu cuscenti di quessa. Hè per quessa chì avemu da travaglià ghjornu è notte senza stop".

U PROBLEMA DI TRAFFIC DI CITTE METROPOLITANE ùn pò esse risolta cumplettamente FACE SOTTO-OVERPASS.

Indittendu chì i prublemi di trafficu di e cità metropolitane ùn ponu esse risolti cumplettamente da a strada, u trasportu individuale, l'allargamentu di e strade, l'aghjunzione di junctions è i passaggi superiori, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Hè necessariu dà impurtanza à u trasportu publicu è u sistema ferroviariu, se ne esiste, per trasportu publicu marittimu. Ankara hè una di queste cità ", disse.

Parlendu chì l'infrastruttura di trasportu publicu è i sistemi ferroviari sò un compitu chì va oltre e municipalità è l'amministrazioni lucali, u Ministru Yıldırım hà dettu: "L'amministrazioni cintrali anu bisognu di cuntribuisce. Avemu fattu una lege per questu. Avemu fattu cambiamenti in a Legge di l'Organizazione di u Ministeriu. Cusì, cù u cambiamentu chì avemu fattu à a fine di u 2010, u nostru Ministeru hà pigliatu ufficialmente u travagliu di custruzzione, cumpresa l'appruvazioni. Sapemu quantu hè impurtante è urgente a rispunsabilità chì pigliamu nantu à noi. Ma nimu ùn deve dubbità chì mubilizzeremu tutti i mezi in questu sensu. Spieghendu chì hè impurtante chì u prugettu sia integratu cù u sistema Ankaray esistente, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Cusì, Sincan, Eryaman, Ümitköy, Keçiören diventerà unitu in u centru di a cità di Ankara, micca in i distretti distanti di Ankara. I residenti di Ankara chì vivenu in questi distretti puderanu ancu andà da a casa à u travagliu, da u travagliu à a casa in metro.

"U PIÙ GRANDE CONTRATTORE VA IN PARTNERSHIP" Spieghendu chì assai hè cascatu nantu à u partenariatu di l'imprenditore in quantu à a linea Keçiören-Tandoğan, Yıldırım hà dettu: "Gülermak è Kolin sò duie cumpagnie assai distinte chì anu successu impegni assai impurtanti in Turchia è fora. 880 ghjorni sò previsti in u cuntrattu, ma simu sicuri chì e nostre cumpagnie riduceranu ancu più stu periodu. Utilizendu l'esperienza ch'elli anu acquistatu finu à avà, compie stu prughjettu in un tempu più cortu. Perchè a ghjente di Ankara aspetta impaziente chì questi prughjetti si compia. U nostru Primu Ministru hà avutu un sustegnu assai chjaru annantu à questu tema da u principiu.

ISU METRO RESPIRARÀ KECIOREN

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà dettu ancu chì oghje hè un bonu ghjornu per a ghjente di Ankara, aghjustendu chì un novu sistema di 24 chilometri serà aghjuntu à u sistema ferroviariu esistente di 44 chilometri in Ankara, è una parte di questu hè u Keçiören. metro. Dichjarà chì cum'è a municipalità metropolitana, anu spesu 143 trilioni di lire in u metro di Keçiören, Gökçek hà dettu: "Tuttavia, avemu in particulare dumandatu à u nostru Primu Ministru è Ministru, postu chì ùn pudemu micca permette, per piacè pigliate cura di i metro d'Ankara è finisci appena prestu. quantu pussibule. U nostru guvernu ùn ci hà micca offesu perchè l'esempii in tuttu u mondu sò cusì, è grazie ".

Dichjarà chì a linea di metro cù 10 fermate, chì hè di circa 11 chilometri, serà messu in serviziu 2.5 anni dopu, Gökçek hà chjamatu u Ministru Yıldırım è disse: "Se Allah vole, duveranu finisce à a fine di l'annu prossimu. U sgiò Ministru hà annunziatu eri, postu chì ùn ci hè micca prublema cù i soldi, u travagliu hè lasciatu à i sforzi di u cuntrattu. Credu chì u nostru Ministru stringerà stu travagliu è ch’elli compieranu stu metro à a fine di u 2013 ».

Indittendu chì a linea di metro Keçiören-Tandoğan passa sottu à 180 edifici, Gökçek hà dettu: "Quandu sta metro hè finita, un grande serviziu vene à u nostru Keçiören. Stu metro darà à Keçiören un veru soffiu d'aria fresca ", disse.

Hà vulsutu chì i travaglii di u prughjettu di a linea di metro di l'Aeroportu Kızılay-Esenboğa seranu finiti in questu annu è chì i protokolli seranu firmati à a fine di l'annu. I protokolli sò stati firmati dopu à i discorsi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*