Pianu di prughjettu di u Centru finanziariu d'Istanbul, chì culliga a linea di metro à Ataşehir

U pianu di u prughjettu è u cuncettu di u Centru di Finanza di Istanbul, chì hè previstu di fà di Istanbul unu di i principali centri finanziari di u mondu, hè statu finalmente revelatu.

U cuncettu generale in a custruzzione di u centru finanziariu, chì serà custruitu nantu à una zona di 2 milioni 500 mila metri quadrati, hè stata presa da l'architettura ottomana. In questu cuntestu, ci hè ancu un bazar in u centru, chì serà una copia muderna di u Grand Bazaar, mentri fontane, porte è strutture arcuate sò aduprate in tutti i spazii cumuni, chì sò l'elementi di l'architettura tradiziunale è situati in u storicu. struttura di Istanbul. Mentre l'edificazioni Ziraat Bank è Halkbank Headquarters custituiscenu e strutture principali in u Centru di Finanza di Istanbul, ci sò ancu edifici Vakıfbank, BRSA è CMB allineati l'un à l'altru. Per d 'altra banda, era nutate chì u Bancu Centrale ùn hà micca attribuitu un locu in u centru finanziariu. In u centru finanziariu, ùn ci saranu micca solu edifizii appartenenti à l'istituzioni finanziarii, ma ancu grandi uffizii, residenza, centru di cungressu è prughjetti di l'alberghi per esse custruitu da cumpagnie di custruzzione cum'è Varyap, Sarp è TAO.

Sicondu i prughjetti finiti di u Centru finanziariu di Istanbul, u centru coprerà una zona più grande di i centri finanziari in New York, Londra è Dubai. U centru serà custruitu à l'intersezzione di e fruntiere di u distrittu di Ataşehir è Ümraniye in u latu Anatolian, in una manera chì pò prufittà di E5 è TEM. U centru finanziariu serà cunnessu à a cità cù 2 linee di metro, quandu a seconda linea di metro hè inclusa.

nova linea di metro

U pianu di u Centru finanziariu prevede ancu una nova cunnessione di linea di metro à u centru. U fattu chì sta linea era inclusa in u pianu cù u so percorsu hè statu ancu descrittu cum'è un sviluppu sorprendente. Era cunnisciutu chì TOKİ era in discussioni cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul per questa linea di metro. Mentre informava un gruppu di ghjurnalisti nantu à u sviluppu, u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Erdoğan Bayraktar hà dettu chì anu finitu u prughjettu di u Centru di Finanzi di Istanbul è chì a custruzzione principia prestu. Dichjarà chì Istanbul diventerà a mela di l'ochju di u mondu di novu grazia à u prugettu, Bayraktar hà dettu: "Istanbul, chì hè statu u simbulu di putere, splendore è eleganza in ogni periodu di u passatu, diventerà prima u centru di righjunali è dopu. u cummerciu mundiale, adattatu à a so missione storica ".

U primu ministru hà piaciutu

Hè statu amparatu chì u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Erdoğan Bayraktar, hà fattu una presentazione à u Cunsigliu di i Ministri a settimana passata in quantu à u pianu maestru cumpletu è i dettagli di u prughjettu di u Centru Finanziariu di Istanbul. In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì in più di a presentazione di u Ministru Bayraktar, hà ancu spiegatu u mudellu di prughjettu à i ministri è u Primu Ministru Erdogan. Sicondu l'infurmazioni datu, u Primu Ministru Erdogan hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di a versione finale di u prugettu.

Fonte: Ghjurnale Vatan

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*