Apertura di u museu di l'Erciyes Mountain Ski

Monte Erciyes
Monte Erciyes

Un affari in Erciyes Ski Center hà apertu un museu di sci cù vechji vestiti di sci, parti di piante meccaniche è fotografie nostalgiche.

I ritratti esposti in u museu, chì hè statu creatu in unu di i posti di travagliu affittati à u settore privatu, custruitu in u scopu di u Prughjettu di u Centru Turisticu è Sportu Invernale di Erciyes, realizatu sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, includenu l'ascensione in cima. Erciyes Mountain, i campi di a squadra naziunale di ski, è attività di ski.

A fotografia pigliata da u tardu Erdal İnönü, unu di l'antichi vice-primi ministri, nantu à a cima di a muntagna Erciyes in u 1954 hè ancu esposta in u museu.

Mustafa Sağlam, u manager di u locu di travagliu induve si trova u museu, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì anu mostratu diversi materiali, in particulare i vestiti di sci aduprati in Erciyes, da u 1947 à oghje in u museu, chì hè u primu museu di sci in Turchia. .

Dichjarà chì anu u scopu di mantene a nostalgia viva nantu à u Monti Erciyes cù u museu, Sağlam hà dettu:

In u museu, ci sò squadre di sci è e prime strutture meccaniche stabilite in Erciyes, parti di veiculi di neve, è materiali utilizati in l'attività di l'alpinismo. Ci sò ancu ritratti in u museu, chì Nihat Karakaya hà datu cum'è un rigalu da u so archiviu, chì descrive alcune di e strutture in Erciyes è l'attività realizate quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*