A riunione d'infurmazione nantu à a "Gestione di Treni Speciali" urganizata in cuuperazione cù TCDD-UTIKAD hè stata tenuta in Istanbul Novotel.

Cù a participazione di TCDD 1st Regional Manager Hasan Gedikli, TCDD Deputy Load Manager Mustafa Kıylıoğlu, UTİKAD Presidente di u Cunsigliu Turgut Erkeskin, UTİKAD Vicepresidente di u Board Kosta Sandalcı, UTİKAD Direttore Generale Cavit Uğur, Rappresentante Generale di UTİKAD, UTİKAD Rappresentante di l'Associazione UtİKAD Ufficiali di a cumpagnia di i membri di UTİKAD In a riunione, hè statu discutitu l'apertura di e ferrovie à u settore privatu.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Turgut Erkeskin, chì hà fattu u discorsu di apertura, hà dichjaratu chì UTIKAD, chì hà fattu investimenti significativi in ​​u trasportu marittimu, aereu è stradale in l'importazione è l'esportazione, cuntinueghja à avè aspettative in quantu à l'espansione di e ferrovie à u settore privatu. è hà dettu: "I nostri operazioni aerei sò stati aperti à u settore privatu. Avemu revelatu dinamica assai seria in u trasportu marittimu. Hà ottenutu un grande successu in u settore di l'autostrada. Pudemu esse statu un pocu daretu à a ferrovia per un bellu pezzu, ma pensu chì oghje hè u ghjornu. "L'investimenti assai serii in a ferrovia anu cuminciatu à creà dinamica chì pò esse aduprata da i vantaghji operativi di u settore privatu", disse.

Indittendu chì a Turchia mira à un voluminu di cummerciu esteru di 2023 trilioni di dollari in u quadru di a so visione 1,2, Turgut Erkeskin hà dettu chì l'investimenti logistichi duveranu esse implementati rapidamente per chì u voluminu di u cummerciu esteru ghjunghje à a dimensione mirata.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dettu: "Se parlemu di un voluminu di cummerciu esteru di 300 miliardi di dollari oghje, parleremu di 2023 volte in 4. U voluminu di l'affari in u settore logisticu, chì hè di circa 60 miliardi di dollari oghje, ghjunghjerà una dimensione di 3 volte questu in pocu tempu, forse in i prossimi 5 à 4 anni. "Avemu definitu bisognu d'investisce per questu, è per questu, u settore privatu deve esse più implicatu in questu dinamismu", disse.
Sottulineendu chì u settore logisticu guadagna sempre più impurtanza in l'identità di l'esportatori di Turchia, Erkeskin hà cuntinuatu e so parolle cusì: "In i mercati mundiali induve a cumpetizione di i prezzi face u so pesu, l'impurtanza di u trasportu, chì affetta direttamente u costu, hè ancu crescente. Per l'ecunumia chì volenu ottene una parte più grande di u mercatu glubale, a misura in quale i quattru elementi principali di u trasportu sò integrati cù l'altri hè ancu impurtante in quantu à u valore chì aghjunghjenu à l'ecunumia di u paese. Per un approcciu cumpetitivu in i mercati internaziunali, u trasportu hè diventatu un fattore chì facilita a cumpetizione in i settori d'esportazione.
Oghje, a cuntribuzione di u settore logisticu à a Turchia, chì hà triplicatu e so esportazioni à i paesi vicini in l'ultimi 10 anni è chì a capacità annuale d'esportazione-importazione hà righjuntu 3-600 milioni di tunnellate, hè innegabile. Sviluppendu rapidamente in parallelu cù a crescita di a struttura di l'esportazione di Turchia, u settore logisticu hè diventatu unu di i settori più strategichi in Turchia, sia in quantu à u numeru di cumpagnie chì furnisce servizii, l'immensi flotte di veiculi di queste cumpagnie, i so uffizii domestici è stranieri. , è a manodopera qualificata chì impieganu. Da questa perspettiva, l'apertura di e ferrovie à u settore privatu per furmà un settore logisticu integratu serà un passu assai impurtante per l'ecunumia turca ".

A LOGISTICA UN SECTORE CHAVE IN EXPORT
Erkeskin hà dichjaratu chì u settore logisticu turcu, chì hà un mercatu di circa 60 miliardi di dollari, hè previstu di ghjunghje à una dimensione di 3 miliardi di dollari in i prossimi 150 anni, è hà dettu: "Queste aspettative è previsioni à cortu è longu andà mostranu chì l'investimenti in infrastruttura di trasportu sò di grande impurtanza in a crescita di u settore logisticu. "In u novu ordine mundiale d'oghje, chì cambia è cambia u so assi da l'Occidenti à l'Oriente, u putenziale logisticu di Turchia, chì serve cum'è un ponte in u Mediu Oriente, e Republici Turche è a geografia europea, diventa ancu più impurtante", ellu. disse.

TARGET IS 45 BILLION DOLLAR INVESTMENT IN RAILWAY
Apuntendu chì u Ministeru hà fattu investimenti serii in a ferrovia in l'ultimi anni è chì l'ammonti d'investimentu aumentanu gradualmente cù novi prughjetti, Erkesin hà fattu e seguenti dichjarazioni. "U costu di l'investimenti in relazione à 35 prughjetti impurtanti realizati da TCDD hà digià righjuntu 25 miliardi di lire. Questu mostra chì una mossa d'investimentu assai seria hè fatta. Un investimentu di 2003 miliardi hè statu fattu trà u 2010 è u 7,5, è in u pianu 2023 ; Ci hè un investimentu ferroviariu di 45 miliardi di dollari. Questu darà un impetu seriu à a nostra ecunumia. In fatti, sicondu l'ultime cifre publicate da u nostru Ministru di i Trasporti, e ferrovie piglianu a parte più impurtante in l'investimenti di trasportu per a prima volta. Mentre tuttu questu hè fattu, vedemu chì una reta ferroviaria di 2023 mila 25 km in totale hè destinata à 940. 10 mila km di questu seranu investimenti in linee di treni à alta velocità. "4 mila km di quali seranu linee cunvinziunali".

GEDİKLİ: "I FERROVII VIVANU A SO ERA D'ORO"
Facendu una dichjarazione annantu à u travagliu di TCDD à a riunione, u TCDD 1st Manager Regionale Hasan Gedikli hà dettu chì i ferrovii anu avutu a so 3ª età d'oru oghje.
Dichjarà chì pensanu à aumentà a parte di u settore privatu in l'operazioni ferroviarie da u 50 per centu, Hasan Gedikli hà parlatu di i futuri obiettivi ferroviari di TCDD in seguitu: "Unu di i nostri novi scopi hè di assicurà chì a subindustria ferroviaria turca participà à l'operazione. settore ferroviariu glubale, u sviluppa è diventa un attore efficace. Avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci à u 15 per centu ".
Hasan Gedikli, chì hà datu una breve storia di e ferrovie è di l'investimenti fatti finu à a data in a so presentazione, hà ancu fattu e seguenti dichjarazioni annantu à i studii di Treni d'Alta Velocità di TCDD: "A Turchia hà fattu una distanza assai impurtante in High Speed ​​​​ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​.

"VULEMU STARSI IN PIEDE"
TCDD 1st Manager Regionale Gedikli hà dettu: "Ùn vulemu più esse un TCDD chì perde perdite", è hà aghjustatu chì per vultà à una urganizazione chì pò stà nantu à i so pedi, TCDD è e ferrovie inseme cù u rinnuvamentu di strade è veiculi. , signale, elettrificazione è investimenti di ferrovia cunvinziunali, in particulari u Trenu d'Alta Velocità. Ha enfatizatu chì anu da ristrutturar.

U DDGM hè statu stabilitu
Sottulineendu chì u prugettu di Gestione di Treni Privati ​​deve esse promulgatu u più prestu pussibule per chì u trasportu ferroviariu ghjunghje à u puntu di mira, Gedikli hà fattu e seguenti dichjarazioni annantu à u prugettu:
"Un cambiamentu hè statu fattu in l'urganizazione di u Ministeru per liberalizà u settore ferroviariu, creà una struttura stabile è trasparente, è furnisce servizii à l'utilizatori in u quadru di principii cumpetitivi. Cunsigliu di Coordinazione Ferroviaria è Direzzione Generale di Regulamentu Ferroviariu sò stati stabiliti. DDGM hà pigliatu u compitu d'autorizà, inspeccionà è risolve i disputi determinendu i principii di travagliu trà l'operatore di l'infrastruttura, l'operatore di stazione, l'operatore di treni, l'agenzia è l'urganizatore. Tuttavia, nisun appuntamentu hè statu fattu per questu postu ".
Gedikli hà datu infurmazioni nantu à a pianificazione, l'impieghi di u persunale è l'operazioni, chì sò inclusi in u prugettu di lege è formanu a basa di l'Operazione di Trenu Privatu.
À a fine di a riunione, Gedikli hà rispostu à e dumande da i rapprisentanti di l'industria nantu à u sughjettu.

Fonte: Ghjurnale Türkiye

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*