Trasferimentu di u Sistema di Trasportu Adana Light Rail (Metro) à u Ministeru di i Trasporti è i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità sò stati discututi

A Delegazione ATO hà dettu: "Problemi cum'è u trasferimentu di u Sistema di Trasportu Light Rail (Metro) à u Ministeru di i Trasporti, a rimuzione di a barriera di a custruzzione in a Zona di Proteczione di a Fauna Salvatica è l'inclusione di Adana in u scopu di l'alta velocità. U prughjettu di u trenu deve esse risoltu u più prestu pussibule. A stu stadiu, ci vole à assicurà a coordinazione di tutte e dinamiche in a cità.

U presidente di l'Assemblea di Adana Chamber of Commerce (ATO) Behiç Pakyürek è u presidente di u Cunsigliu Ali Gizer hà dettu chì, ancu s'è l'indicatori ecunomichi di a cità sò boni, ci sò prublemi in a creazione di valore aghjuntu, "U trasferimentu di u Sistema di Trasportu Light Rail (Metro) à u Ministeru di i Trasporti, i prublemi di a fauna salvatica cum'è l'eliminazione di a barriera di a custruzzione in a Zona di Conservazione è l'inclusione di Adana in u scopu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità deve esse risolta u più prestu pussibule. A stu stadiu, ci vole à assicurà a coordinazione di tutte e dinamiche in a cità.

Cumpostu da u presidente di l'Assemblea Behiç Pakyürek, u presidente di u Cunsigliu Ali Gizer, i vicepresidenti Atila Menevşe è Mehmet Şahbaz, è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione İsmail Babacan, Sadık Batuman, Cevdet Baskin, Ömer Kupeli, Ali Cerit, Naci Heybeli, Gürsel Tanrıver è u Sicritariu Generale Ahmet Nevruz, a Delegazione ATO hà fattu una visita di felicitazione à Ziyaettin Yağcı, chì hè statu numinatu cum'è Presidente Pruvinciale AKP.

In i so discorsi durante a visita, Behiç Pakyürek, Ali Gizer è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione anu dettu u seguente:

"Unu di l'indicatori di sviluppu più impurtanti di una cità hè u sviluppu in e cundizioni fisiche di vita. A Municipalità Metropolitana di Adana ùn pò micca pruduce u serviziu necessariu per via di u debitu di u metro, chì hè sempre in usu, à u Bancu Mondiale. U primu duvere di tutte e dinamiche in Adana hè di assicurà chì a prumessa di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan, "Lasciate chì u metro sia consegnatu à u Ministeru di i Trasporti", sia messu in pratica. Inoltre, a pruibizione di custruzzione in a parti sittintriunali di a cità, chì hè designata cum'è Zona di Proteczione di a Vita Naturale, deve esse rialzata u più prestu pussibule. Migliaia di edifizii sò finiti o stanu à a mità. Sta situazione face soffrenu millaie di citadini perchè ùn sanu micca ciò chì fà, è l'ecunumia di a cità hè affettata negativamente. Avemu da purtà i nostri prublemi à Ankara è risolvili cù u cunsensu chì furniremu cù a participazione di tutte l'istituzioni è l'urganisazione è i guverni lucali sottu a vostra dirigenza ".

U presidente provinciale di l'AKP, Ziyaettin Yağcı, quandu fighjendu i dati ecunomichi di Adana; Dichjarà chì era cunclusu chì più di l'indennità fiscali dati à u statu sò stati trasferiti à a cità, disse: "Stu risultatu mostra chì ùn simu micca abbastanza organizzati. Tutte l'istituzioni è l'urganisazione, in particulare i guverni lucali, anu bisognu urgente di riunite per determinà i prublemi di priorità di una cità. Da oghje, inseme cù tutte l'urganisazioni non governamentali è i guverni lucali; Aumenteremu u nostru travagliu nantu à u trasferimentu di u metro à u Ministeru di i Trasporti è a riurganizazione di l'Area di Proteczione di a Fauna Selvatica. U successu in questi travaglii serà un indicatore impurtante in i sforzi di cooperazione chì Adana prupunerà in u prossimu periodu ".

Fonte: New Adana

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*