Prughjettu Zonguldak Karabuk River Line

A riabilitazione di a linea Irmak - Karabük - Zonguldak è l'Installazione di Sistemi di Segnale è Telecomunicazioni (IKZ) Riunione di Kick-off di u Prughjettu, chì hè u più grande prughjettu di cuncessione in Turchia finanziatu da l'UE, sottu a presidenza di u Vice Direttore Generale di TCDD, İsmet Duman. U 25 di ghjennaghju di u 2012 cù cuntratturi è cumpagnie di cunsultante hè stata cun a participazione di i rapprisentanti di u Ministeru di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, l'Unità Centrale di Finanza è Cuntratti è a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia.

Parlendu à a riunione induve i dirigenti pertinenti è u persunale espertu di i Dipartimenti di Ferrovie statali, Strada, Passeggeri, Trasporti, Impianti è Trafficu è a 2a Direzzione Regiunale eranu presenti, u Vice Direttore Generale di TCDD, İsmet Duman, hà enfatizatu l'impurtanza di a linea per TCDD è soprattuttu. per a Turchia in quantu à l'industria, è hà dichjaratu chì u prugettu hè puntuale è hà dettu ch'ellu era cunvinta chì ognunu mostrarà a dedizione necessaria per compie cù successu in u budgetu.

Attenti à l'impurtanza di u prugettu esse realizatu senza chjude a linea, Duman hà dettu: "U fattu chì a linea operarà durante l'esekzione di un prughjettu cusì grande aghjunghje una impurtanza speciale à u prugettu. Beneficià di i 156 anni di sperienza di TCDD hè statu essenziale in stu prughjettu. Cuntratturi è cumpagnie di cunsultanti anu ancu bisognu di parlà di e so sperienze ", disse.

À a riunione, induve i partiti si scontranu, i duveri è e rispunsabilità di quelli chì participanu à pusizioni impurtanti in u prugettu sò stati discututi.

Cum'è in u Prughjettu di Riabilitazione è Recustruzzione di a Linea Köseköy - Gebze, chì hè cofinanziatu da l'UE, u Prughjettu IKZ serà realizatu in cunfurmità cù e cundizioni di u cuntrattu internaziunale (Condizioni di u cuntrattu FIDIC). dispusizioni cuntratti giniralmenti accettata in u mondu è sti spirienzi vi permetterà TCDD à internaziunale Si classificà più altu trà l'attori ferroviari.

U più grande prughjettu finanziatu da l'UE in Turchia. U Prughjettu IKZ, chì hè u più grande Prughjettu in Turchia finanziatu da l'Unione Europea è Turchia, costarà circa 227 milioni d'euros.

In u Prughjettu IKZ, 85% di u valore di u cuntrattu serà coperto da una cuncessione da l'UE è u 15% da un prestitu da u Bancu Europeu d'Investimentu cum'è cuntribuzione di Turchia.

cumpagnie di cuntrattori Yapı Merkezi - MÖN Joint VentureHà cuminciatu u so travagliu u 25 di ghjennaghju di u 2012. U periodu di custruzzione di u prugettu hè di 48 mesi, è hè prevista per esse cumpletu in i primi 24 mesi trà Ülkü - Karabük - Zonguldak.

Siccomu a linea passa per u situ Natura 2000, l'attività di custruzzione seranu realizate longu à tutta a linea cun una sensibilità sufficiente à l'ambiente in cunfurmità cù i Piani di Gestione Ambientale.

Siccomu ci sò rùbbriche induve a strada esistente serà rinnuvata cumplettamente in u scopu di u prugettu, hè previstu chì certi setti di a linea seranu chjusi per brevi periodi è l'attività di custruzzione seranu realizate in gestione in modu chì u trafficu di u trenu in corsu sarà. ùn esse disturbatu.

E linee esistenti diventanu adattate per l'operazione di treni à i standard di l'UE.

In u scopu di u prugettu;

•415 km. longu è ancu i rails seranu rinnuvati cumplettamente.
• A capacità di trasportu è a velocità operativa di a linea serà aumentata,
• 253 passaghji à livellu seranu rinnuvati è cumpletamente equipati cù un sistema di prutezzione di barriera automatica,
• À 31 stazioni trà Irmak è Zonguldak;
◦E piattaforme di i passageri saranu ricustruite in cunfurmità cù i Norme di l'UE in cunfurmità cù l'accessibilità di i disabili,
◦ Un sistema elettronicu di informazione è annunziu di i passageri chì furnisce infurmazioni istantanee nantu à e plataforme di passageri serà stabilitu,
• Per maximizà a sicurità di a linea, ERTMS ETCS Level 120 Train Traffic Control System adattatu per 1 km / h serà installatu,
• Sarà stabilitu un sistema di telecomunicazione cù una infrastruttura di fibra ottica.

Fonte: Tekfen

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*