A capacità di ogni ghjornu duppierà cù l'acquistu di New Train Set İZBAN

IZBAN trasporta quasi milioni di passageri annu
İZBAN hà purtatu circa 12 milioni di passageri in 840 anni

A capacità di trasportu di passageri hè in crescita in İZBAN, u più grande sistema di trasportu ferroviariu urbanu di Turchia. 40 treni elettrici seranu acquistati per a linea chì cunnetta u nordu di Izmir à u sudu. U cuntrattu pertinente hè statu firmatu da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, in İzmir.

Cunnette İzmir da Aliağa à Cumaovası, è a so capacità di trasportu di passageri hè in constante crescita. Dopu avè righjuntu 18 milioni di passageri in 50 mesi, İZBAN hà alleviatu significativamente u trafficu urbanu.

A capacità di ogni ghjornu si espansione

Cù i novi participanti, u numeru di treni di İZBAN aumenterà da 43 à 83, è a capacità di passageri di ogni ghjornu di 150 mila aumenterà à 300 mila. U cuntrattu pertinente per 40 novi treni da cumprà per İZBAN hè statu firmatu da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u rappresentante di a cumpagnia sudcoreana.

In u so discorsu à a ceremonia, Yıldırım hà dettu: "Avemu bisognu di novi treni. Siconda, avemu bisognu di l'integrazione di İZBAN cù i servizii suburbani di e ferrovie statali è i servizii di treni interurbani in questa linea. Quandu facemu questi dui, pudemu facilmente ghjunghje à 550 mila passageri quì ", disse.

Custarà $ 180 milioni

A consegna di i novi treni, chì costarà 180 milioni di dollari, principiarà 20 mesi dopu. In a custruzzione, 25 per centu materiali lucali seranu utilizati. I sforzi cuntinueghjanu à estenderà İZBAN à Bergama in u nordu è i distretti di Selçuk in u sudu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*