Mitso firma un cuntrattu di fattibilità ferroviaria cù Geka

Signature sò state firmate per u prughjettu di preparazione di fattibilità di a ferrovia prevista per esse custruitu trà Milas OIZ è Güllük Port, chì serà realizatu da MİTSO cù u sustegnu di 56 mila 300 lire da GEKA.

Un cuntrattu hè statu firmatu cù l'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale per u prughjettu di preparazione di fattibilità di a ferrovia prevista per esse custruitu trà Milas Chamber of Commerce è Industry OIZ è Güllük Port. Sicondu u cuntrattu firmatu; A fattibilità di a ferrovia OIZ - Güllük Port, chì serà preparata cù un sustegnu di 56 mila 300 lire in u scopu di u "Supportu à l'Attività Diretta" di GEKA, serà cumpletata in trè mesi.

Longu tempu fà; U prughjettu preparatu da MİTSO per a preparazione di u studiu di fattibilità in quantu à a custruzzione di una ferrovia trà l'OIZ è u Portu di Güllük era unu di i 82 prughjetti chì anu ricevutu supportu di cuncessione trà e 16 applicazioni di prughjetti fatte à GEKA. U presidente di MİTSO Enver Tuna è u direttore di prughjetti di MİTSO, Gülay Aytaç, si sò andati à u centru GEKA in Denizli per firmà u cuntrattu per finalizà u prugettu. Quì, u cuntrattu hè statu firmatu da u MITSO Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Enver Tuna.

Sicondu u prugettu firmatu è finalizatu; GEKA furnisce 56 mila 300 lire di sustegnu di cuncessione à MİTSO in u scopu di "Supportu à l'Attività Diretta" per a fattibilità di a ferrovia prevista per esse custruita trà Milas OIZ è Güllük Port. Per preparà u studiu di fattibilità, MİTSO invitarà almenu cinque cumpagnie o università à presentà offerte. U studiu di fattibilità di a ferrovia serà preparatu in 3 mesi ricevendu offerte da almenu trè di queste urganisazioni.

Enver Tuna, chì hà firmatu u cuntrattu cù GEKA in nome di MİTSO, hà dichjaratu ch'elli, cum'è MİTSO, sò fieri d'avè furnitu un sustegnu di cuncessione à un altru prughjettu impurtante è hà dettu: "A preparazione di a fattibilità di a ferrovia hè in realtà un primu passu per noi. Stu passu continuarà. "Se i risultati di fattibilità danu un risultatu pusitivu cum'è noi predichemu, vale à dì, se a ferrovia da esse custruita trà Milas OIZ è u portu di Güllük si rivela ecunomicamente benefica, sta volta ci rimboccheremu e maniche per a custruzzione di sta ferrovia, ", disse. Enver Tuna hà enfatizatu chì u so scopu principale hè di cunnette u portu di Güllük à a reta ferroviaria naziunale, oltre a cunnessione ferroviaria di Milas OIZ è u portu di Güllük, è hà dettu: "Vulemu definitamente chì u portu di Güllük sia cunnessu à a reta ferroviaria naziunale via Çine - Aydın. - Denizli. "In questu modu, pudemu assicurà chì tutti i prudutti d'esportazione di l'Egeu Meridionale, da u feldspar à u marmura, da i tessili à i prudutti forestali, sò mandati à i mercati mundiali da u portu di Güllük in u modu più economicu", disse.

Fonte: News

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*