U Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di u Marmara Orientale, Erkan AYAN, hà dettu chì "Rail Systems Specialized OIZ pò esse stabilitu in Sakarya".

U Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di u Marmara Orientale (MARKA), Erkan AYAN, hà dichjaratu in a Strategia Turca di Trasportu è Comunicazione chì "aiuti statali per l'imprenditori per u sviluppu di tram, metro, metro ligeru, monorail, treni d'alta velocità, tecnulugia di tunnel è ticnoluggìa dâ trenu magneticu sarà aumentatu da almenu % %. Ellu hà dichjaratu chì hè destinatu à impone 50 obligazioni di cuntenutu domesticu, è i sforzi sò fatti per assicurà a localizazione in tutte e fasi di pre-produzione cum'è u disignu è u sviluppu di u produttu, aumentendu u ritmu di cuntenuti domestici. parti, è disignu-sviluppu-prototype-mold in novi prughjetti. Ellu hà dettu chì quandu l'attuale proiezione di u sistema ferroviariu sia di u guvernu sia di i guverni lucali sò valutate, 2023-70 miliardi di TL sò previsti da u publicu in u settore ferroviariu finu à u 100. Siccomu serà stipulatu chì almenu 50% di questu serà domesticu, serà dichjaratu chì Sakarya hè apparsu cum'è a pruvincia è u centru di attrazione più vantaghju in tuttu u paese, in particulare in a produzzione di Wagon, EMU è DMU, ​​è chì u stabilimentu di A Zona Industriale Organizzata di Sistemi Ferroviari in Sakarya farà una cuntribuzione significativa à u sviluppu durevule di a regione è di u paese. Ellu hà dichjaratu chì a localizazione di i sistemi ferroviari è a subindustria di i sistemi ferroviari è u raggruppamentu cum'è una zona di specializazione cù un approcciu innovativu è competitivu porterà grandi guadagni à Sakarya è u paese.

Quandu u Potenziale di Clustering è Specializazione di u Settore Ferroviariu di Sakarya hè evaluatu,
– A pruduzzione di parechji elementi chì l'industria hà bisognu à u mumentu.
- U fattu chì a subindustria di machini-equipaggiu è di l'automobile chì sustene u settore sò cuncentrati in a regione.
- U vantaghju geo-strategicu di Sakarya per e ferrovie
- Dichjarazione chì a pruduzzione di i veiculi ferroviari da esse prudutte per l'usu urbanu serà dipendente di l'esteru è serà sustinutu da u statu.
-
Sistemi di Treni è Ferroviari

L'impurtanza data à u settore ferroviariu cresce in u mondu. Perchè l'unicu modu di trasportu chì include suluzioni alternative à i prublemi basi cum'è a mobilità, a densità di trafficu, l'accidenti di trafficu è l'ambiente hè e ferrovie.

Cù u sviluppu di a gestione di treni d'alta velocità, e ferrovie anu avutu un mercatu impurtante in u trasportu di passageri. In questu mercatu, e ferrovie sò diventate una alternativa preferita à l'autostrade è e compagnie aeree. I paesi chì miranu à a continuazione di sti sviluppi pusitivi anu cooperatu per stabilisce rete internaziunali è corridori cum'è Trans-Europe è Trans-Asia, è ancu per assicurà l'integrazione cù altri modi di trasportu, è anu pigliatu decisioni impurtanti in questa direzzione. Inoltre, postu chì u tipu più vantaghju di sistemi ferroviari in u trasportu publicu urbanu, sta zona mostra ancu intensamente u potenziale di sviluppu.

Pruduzzione di Sistemi di Treni è Ferroviari

In cunfurmità cù l'obiettivi in ​​a Strategia Turca di Trasportu è Comunicazione, a produzzione di e linee ferroviarie è l'acquistu di veiculi ferroviari seranu sempre più richieste per u settore. In questu cuntestu, u parcu di veiculi rimorchiate è rimorchi esistenti hè previstu di rinnuvà è
- Set 180 YHT,
- 300 locomotive,
- 120 EMU, (trenu elettricu)
- 24 DMU, ​​​​(travu diesel)
– 8.000 Carru
serà furnitu.

Trà questi, Wagon, DMU, ​​​​Produzzione EMU hè realizatu da TÜVASAŞ (Turkish Vagon Sanayii A.Ş.) situatu in Sakarya è EUROTEM d'origine sudcoreana è uni pochi di imprese più chjuche. Serà integratu cù altri studii di clustering è TÜLOMSAŞ in Turchia, è i vagoni è i treni seranu previsti da a regione Sakarya. L'effettu sub-industria ancu creà un effettu multiplicatore.

Surghjente: http://www.habersakarya.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*