A rivuluzione ferroviaria hè principiata

U direttore di compra di TCDD, Yakup Güven, hà dettu: "A cunfidenza hè ghjunta à e ferrovie cù e sanzioni giuste. "I ferrovie anu una diferenza in u nostru paese micca solu in u trasportu di merci, ma ancu in l'industria di difesa", disse.

U Manager di Compra di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Yakup Güven hà dettu chì ci hè stata una rivoluzione in l'ultimi anni 50-7 in e ferrovie, induve ùn hè micca un unicu chiovu martellatu per 8 anni. U direttore Yakup Güven hà dettu: "I nostri ferrovie anu pianificatu 2023 mila chilometri di linee di treni à alta velocità finu à u 10. È cuntinueghja rapidamente. In più di a linea di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir è Konya esistente, in a prima tappa: linea Sivas-Kars (tempu di trasportu 5 ore, costu 4 miliardi di dollari, data di fine 2014), Halkalı-Bulgaria (tempu di trasportu 1 ora, costu 750 milioni di dollari, annu di finitura 2013), Ankara-İzmir (via Kemalpaşa), linea Ankara-Sivas (annu di cumpleta 2014) In più di queste linee, Sivas-Elazığ-Diyarbakır-Erzincan- " Serà attivatu nantu à e linee cum'è Trabzon-Antalya-Afyon-Bursa ", disse.

U TRENI D'ALTA VELOCITA ATTRA L'ATTENZIONE

Yakup Güven hà nutatu chì e linee di uscita Karaman-Konya, Niğde-Kayseri, Adana-K.Maraş, Şanlıurfa-Mardin-Syria seranu custruite cù e linee di treni à alta velocità finu à u 2023, è e vechje linee seranu riabilitate in modu chì i treni. pò andà più veloce, è hà dettu: "4 mila chilometri di custruzzione di linee cunvinziunali sò destinati. Oghje, u nostru paese hà ottinutu un grande successu in ferrovie è compagnie aeree, è u nostru THY hà superatu i tempi di volu di Germany Airlines, chì hè l'invidia di l'Europa, urganendu voli in tuttu u mondu. Hà da fà ancu altri voli cù u novu aviò chì hà aghjuntu à a so flotta. E nostre ferrovie fabricanu è vendenu navi di guerra è navi ro-ro in u campu di l'industria di difesa à u nostru paese è à l'esteru. A fiducia hè stata guadagnata in u nostru paese per via di e rotte aeree è maritime, è e nostre ferrovie anu ottinutu obiettivi eccezziunali cù i prughjetti chì anu fattu è continueranu in questu sensu. solu, è i prughjetti sò compie prestu. "In più, a custruzzione di stazioni di treni d'alta velocità, chì ùn anu micca altri esempi in u mondu, cuntinua", disse.

 

Fonte: Yenişafak

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*