Associazione di Trasporti Ferroviari (DTD)

L'Associazione di Trasportu Ferroviariu (DTD) hè una associazione creata da cumpagnie chì trasportanu 3,5 milioni di tunnellate di merchenzie annu per ferrovia è miranu à aumentà a parte di u trasportu ferroviariu.

L'Associazione di Trasportu Ferroviaria hè stata creata u 6 di ghjugnu 2006 è hà iniziatu e so attività cù u scopu principale di sviluppà u trasportu ferroviariu in linea cù i bisogni di l'età è di u paese è di aumentà a parte di u trasportu ferroviariu.

DTD rapprisenta una parte impurtante di u settore in quantu à a qualità è u trasportu di e so cumpagnie membri.

I membri di DTD trasportanu 3,5 milioni di tunnellate di merci annu per ferrovia è utilizanu trasportu cumminatu in modu efficace.

I membri di a DTD facenu investimenti in l'acquistu di vagoni, utilizendu treni di bloccu, è novi sistemi di trasportu è operazione; face novi passi in casa è à l'esteru. A nova strutturazione è rigulamenti in i ferrovie in Europa sò ancu stati un scopu previstu in Turchia. DTD hà u scopu di aumentà a parte di u trasportu ferroviariu trà tutti i modi di trasportu.

DTD, per aumentà u trasportu ferroviariu; Cunsidereghja a ristrutturazione di l'infrastruttura è l'operazione ferroviaria è l'armonizazione di e lege è di i regolamenti ferroviari cù i criteri di l'UE cum'è una priorità settoriale. DTD hà iniziatu studii internaziunali nantu à l'aumentu di u trasportu ferroviariu è a strutturazione necessaria per questu. Cum'è in tutti i studii di u settore, in u trasportu ferroviariu, l'unità, a sulidarità, a credenza è a determinazione di i membri sò necessarii per ottene u scopu. DTD è i so membri sò equipati in questu rispettu.

Scopu, Obiettivi è Opere di DTD

A nostra integrazione cù e rete ferroviarie internaziunali è u sviluppu di u trasportu cumminatu; Hè impurtante in termini di rapidità, qualità è costu.

U trasportu da e cumpagnie membri di a DTD è i vagoni privati ​​anu aumentatu da 2003 mila tunnellate in 982 à 2006 3.664 mila tunnellate in 14,6. U trasportu di merci ferroviaria hè aumentatu da 19 milioni di tunnellate à XNUMX milioni di tunnellate in i stessi anni.

U trasportu ferroviariu deve aumentà in una misura più grande. Per questu scopu, a ristrutturazione, l'emissione di Leggi è Regolamenti Ferroviari cumpatibili cù l'UE è a realizazione di prughjetti ferroviari sò e priorità di DTD.

DTD, chì rapprisenta i trasportatori ferroviari, hè prontu à fà tuttu u so travagliu in armunia cù u Ministeru di i Trasporti, TCDD, l'Autorità Ferroviaria da esse stabilita è u publicu, è nantu à a basa di una cunniscenza participativa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*