L'apertura di u Metro Başakşehir hè in 2013

fermate è rotta di metro di basaksehir olimpica di ciliegia
fermate è rotta di metro di basaksehir olimpica di ciliegia

A data di apertura di u metro di Başakşehir, chì era statu dichjaratu per inizià a prova in u 2008, hè stata posposta à marzu di l'annu prossimu, cù un ritardu di 5 anni. U prugettu, chì hè statu iniziatu da IETT in 2003, hè statu trasferitu à a Municipalità Metropolitana. In u prugettu, chì hè finitu à 87 per centu, a custruzzione di u tunnel hè stata cumpletamente cumpleta, è i travaglii di ferrovia, ferrovia è switch sò stati largamente finiti. In fattu, 56 veiculi chì anu da travaglià sò aspittendu in u magazzinu.

L'apertura di u metro Otogar-Başakşehir, una di e linee di u sistema ferroviariu in costruzione per risolve u prublema di trafficu chì infuria i citadini in Istanbul, hè posposta à 2013. A fine di u metro Otogar-Başakşehir, chì IETT hà cuminciatu à custruisce è serà apertu à a fine di u 2008, hè ritardata di 5 anni. U sistema ferroviariu Bus Terminal-Başakşehir, chì hè in custruzzione cum'è duie linee separate cù una lunghezza di 21,6 chilometri, hè stata trasferita à a Municipalità Metropolitana à a fine di u 2011. A linea di u sistema ferroviariu, chì hè custituitu da un totale di 105 stazioni è hè prevista per trasportà 16 mila passageri per ora, hè prevista per esse messa in serviziu in 2013.

In cunfurmità cù u cuntrattu firmatu cù a cumpagnia di u cuntrattu u 2 di lugliu di u 2003, u prezzu tutale di l'offerta di a linea, cumprese l'aumentu di stima, hè di 1 miliardi 355 milioni di dollari più VAT. A data ufficiale data da a Municipalità Metropolitana in quantu à l'apertura di a linea hè u 31 di marzu di u 2013, cumpresa a stazione di Bağcılar. L'autorità anu annunziatu chì 87 per centu di l'opere di scavi, custruzzione è elettromeccanica in i tunnel è stazioni sò stati cumpletati. A fine di dicembre 2011, 35 mila 124 metri di tunnel sò stati aperti cù i metudi (OPEN-CLOSE + NATM + TBM).

A METRO BAŞAKŞEHİR ERA RITARDATA DI 5 ANNI

U travagliu nantu à a linea, chì hè statu dichjaratu per inizià i test drives à a fine di u 2008, ùn pudia esse cumpletu. L'apertura di a linea serà ritardata di 5 anni. A prima tappa di a linea hè stata custruita cum'è un metro leggero di 5,8 chilometri di lunghezza è hè custituita da 1 stazioni: Esenler-Menderes Mahallesi-Çinçin-Bağcılar-Kirazlı 5. A seconda tappa di 1 chilometri, partendu da a Stazione Kirazlı-15,8, hè custruita cum'è un sistema di metro è ghjunghje à Mahmutbey, İSTOÇ, İkitelli è İMES Industrial Site. A linea di metro seguirà duie rotte separate da quì, a prima si estenderà à e residenze Başakşehir è l'altra à u Stadiu Olimpicu. Ci sarà un totale di 2 stazioni nantu à a linea di metro è di metro ligeru, chì hè custruitu cum'è un tubu doppiu.

80 di i veiculi 56 chì operaranu nantu à a linea, induve i tunnelli, a ferrovia, a catenaria, i rails è l'interruttori sò stati largamente cumpletati, sò stati ritirati à l'area di almacenamento in u Parcu Olimpicu. U travagliu hè realizatu in trè turni cù 600 persone, è attualmente cuntinueghjanu a stallazione di cimentu sub-rail, a stallazione di ferrovia, a saldatura di ferrovia, a catenaria è l'illuminazione di tunnel.

Bus Terminal-Metro Başakşehir in numeri

Lunghezza di a linea: 21,7 chilometri
Numero di stazioni: 16 (Esenler, Menderes District, Üçyüzlü, Bağcılar Meydan, Kirazlı, Yeni Mahalle, Mahmutbey, İstoç, Siteler, Turgut Özal, Başak Konutları, Metrokent, Ziya Gökalp District, Olympic, İkitelli Sanayi Area),
Frequenza di viaghju: 2 minuti
Capacità di viaghju: 105.000 passageri per ora
A vitezza operativa hè di 85 chilometri per ora.
Data di iniziu di u prugettu: ottobre 2005
Data di fine: 31 di marzu di u 2013
Status d'integrazione: si fusiona cù a Linea di l'Aeroportu in Esenler. Si fusionerà cù a linea di metro Bakırköy İDO in Kirazlı-1. à Kirazlı 1 Halkalı Si fusionerà cù a Linea di Metro Light è a Linea di Metro Tekstilkent in Mahmutbey. È in u Villaghju Olimpicu via a Linea di Metro Ispartakule (Bahçeşehir).

Stazioni di metro di Başakşehir

Esenler Station: U travagliu hè statu realizatu per cumpiendu e carenze di accettazione temporale. I travaglii di rinforzu di cimentu è di ferru per a zona di qualità sò stati cumpletati. U travagliu di prughjettu nantu à u Viaduct di Esenler cuntinueghja.

Menderes Station: I travaglii di fabricazione di cimentu armatu di u pianu di a piattaforma cuntinueghjanu à a stazione.

Stazione Üçyüzlü: I travaglii di custruzzione ruvida è e strutture di entrata-uscita sò stati finiti.

Stazione Bağcılar Meydan: U locu di a stazione hè stata consegnata. A custruzzione di u muru cuntinueghja.

Stazione Kirazlı: I travaglii architettonici è elettromeccanici cuntinueghjanu à a stazione.

Yeni Mahalle: I travaglii di custruzzione fine è i travaglii elettromeccanici cuntinueghjanu.

Stazione Mahmutbey: A custruzzione ruvida è e strutture di entrata-uscita sò state finite. I travaglii architettonici è elettromeccanici cuntinueghjanu.

Stazione di İstoç: I travaglii di rinnuvamentu cuntinueghjanu à a stazione, induve sò stati finiti u cimentu armatu è l'opere architettoniche.
Stazione Industriale İkitelli: I travaglii architettonici in a stazione, chì u travagliu di cimentu armatu hè statu finitu, cuntinueghjanu. L'altri parti di a stazione, 350 metri di quale eranu aperti prima à u trafficu, sò ancu pronti per l'asfaltatu.

Stazione Turgut Özal: Tutta a fabricazione meccanica hè largamente finita. L'operazioni di teste è cumissioni cuntinueghjanu.

Siti: Tutta a fabricazione meccanica hè largamente cumpletata. I carenze sò corrette. L'operazioni di teste è cumissioni cuntinueghjanu.

Metrokent, Başak Konutları, Stazione Ziya Gökalp Mahallesi è Olimpia: A fabricazione elettromeccanica hè stata largamente finita. I travaglii di teste è cumissioni cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*