Countdown nantu à Marmaray.

I passageri chì imbarcanu in u trenu da Kars puderanu abbandunà in Germania o in Francia.
Ancu s'è l'Imperu Ottumanu ùn era micca capaci di rializà u prugettu chì cullega i dui lati di Istanbul sott'acqua, chì era prima "sugnu" da u Sultan Abdülmecit, a Turchia Republicana hè vicinu à implementà stu prughjettu gigante.

U primu passu di u prugettu, chì hè statu implementatu in u 1987, preparendu un rapportu di fattibilità cumpletu, hè oghje dui pezzi di tubi di ferrovia, 1.4 chilometri di quale passanu à traversu a prufundità di u Bosforu, è un tubu di ferrovia di 76 chilometri chì cunnetta cù questu. , cuminciendu in Gebze da u latu asiaticu è finiscinu in Gebze da u latu europeu. HalkalıCunnette u passaghju chì finisce in . A custruzzione hà cuminciatu in u 2004 è u travagliu sottumarinu hà iniziatu in u 2008, è serà implementatu u 2013 d'ottobre di u 29.

Marmaray hè a spina di u sistema ferroviariu di Türkiye. Quandu si mette in serviziu 19 mesi dopu, i passageri chì piglianu u trenu da Kars puderanu abbandunà in Germania o in Francia cù u sistema ferroviariu chì serà integratu cù l'Europa. Puderà attraversà u tunnel di u Canale è andà in Londra.

Gökhan Göker, Marmaray Occupational Health, Occupational Safety and Environment Manager, Class A espertu di sicurezza di u travagliu di u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Sociale, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: "90 per centu di a custruzzione ruvida di u prugettu hè stata finita. I tubi sò stati affundati è dui cuntinenti sò stati uniti da 60 metri sottu à u mare. Dui cose sò stati pigliati in cunsiderà quandu affundendu i tubi, unu era a migrazione di pesci è l'altru era u currente sopra à 3 nodi. L'operazione si ferma in i currenti sopra à 3 nodi. Attachemu impurtanza à a sicurezza ambientale è di u travagliu. A sicurità di u travagliu hè mantinutu à u più altu livellu in u prughjettu di Marmaray. 700 travagliadori sò impiegati mensili nantu à una basa di prughjettu. Ùn ci hè statu un accidentu fatale in u prugettu finu à a data.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*