Forbici d'alcohol in u trenu!

Un citatinu hà scrittu una petizione à u Parlamentu per dumandà a discriminazione senza alcolu per esse fatta in i ristoranti nantu à i treni. TCDD hà rispostu à u Parlamentu: "Avemu inclusu una clausula in u cuntrattu cù u subcontractor per ùn serve micca l'alcolu eccessivu, ùn ci hè micca bisognu di discriminazione".

Hè statu revelatu chì a Direzzione Generale di TCDD hà fattu un cuntrattu chì limita a vendita di bevande alcoliche nantu à i treni di passageri à a cumpagnia operatore. Hè stata amparata chì in u cuntrattu fattu cù a cumpagnia, ci era una disposizione chì dichjara chì quantità eccessivi di alcolu ùn saranu micca venduti à i passageri. L'esistenza di u cuntrattu di a Direzzione Generale TCDD chì impone una disposizione di limitazione à i treni di passageri hè stata rivelata cù l'applicazione di un citatinu chjamatu Gürsel Emiroğlu à a Cummissione di Petizioni GNAT. In a so petizione à a cumissioni, Emiroğlu hà dumandatu chì a discriminazione senza alcolu sia fatta in i ristoranti nantu à i treni.

Avemu ancu inspeccionà

Pigliendu l'azzione nantu à sta dumanda di i citadini, a Cummissione di Petizioni GNAT hà dumandatu infurmazioni da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. In a lettera di risposta mandata da u Ministeru à a Cummissione, era dettu: "Ci hè una sezione di ristorante separata per risponde à i bisogni alimentari è di bevande di i passageri chì viaghjanu in treni di passageri. A vendita di bevande alcoliche hè fatta solu in questa sezione. A vendita di alcolu ùn hè micca permessa in altri carri. In questu cuntestu, ci hè una dispusizione in u cuntrattu fattu trà a cumpagnia operativa è a Direzzione Generale TCDD chì quantità eccessivi di alcolu ùn saranu micca venduti à i passageri. Inoltre, i vitture di pranzu sò sottumessi à l'ispezione da u persunale di a direzione generale. Per d 'altra banda, furnisce un second carru di pranzu à i treni ùn hè micca cunsideratu appropritatu postu chì esigerebbe costi supplementari.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*