A stazione di Izmit trasformata in u Parcu di Treni

In u scopu di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), i servizii di treni trà Izmit è Gebze sò stati fermati per dui anni da u 1 di ferraghju 2012, è a Stazione Ferroviaria di Izmit hè diventata in un parcu di treni.

Quandu a linea Izmit-Gebze di a linea ferroviaria di 122 anni, chì hè u ponte chì unisce Istanbul à l'Anatolia, hè stata chjusa per rinnuvamenti di linea da u 1 di ferraghju per via di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, u trasportu ferroviariu trà Istanbul è Anatolia sò stati ancu tagliati. Cù i treni fora di serviziu, i vagoni inattivi cuminciaru à esse parcheggiati nantu à e linee in a Stazione Izmit. Siccomu i travaglii sò attualmente realizati trà Gebze è Korfe, i carri da altre regioni cuntinueghjanu à esse purtati à Izmit per u parcu.

I funzionari di a Stazione di Izmit anu dettu chì parcheggiavanu i treni vacanti perchè ùn ci era micca trasportu in a stazione di treni è era viotu, è chì altri treni puderanu esse parcheggiati secondu a capacità di a stazione se necessariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*