Prughjettu Ropeway Accuminciatu in Rize

U deputatu di Rize Hasan Karal, u presidente provinciale di u Partitu AK Hikmet Ayar, l'urganizazione provinciale di u partitu AK, i vice-sindaci di Rize è i membri di u Cunsigliu municipale anu assistitu à u colazione datu da u sindaco di Rize Halil Bakırcı à l'urganizazione provinciale di u partitu AK. U presidente Bakırcı hà dettu chì u prughjettu di a funivia hè stata pianificata per Şahin Tepesi, è hà dettu chì 30 decares di terra seranu espropriati è chì 12 decares di terra sò stati espropriati.

Sohbet Durante u colazione chì hà fattu in l'umore, i travaglii è i prughjetti da esse realizati in Rize sò stati evaluati. Facendu dichjarazioni impurtanti dopu à u colazione, u sindaco di Rize Halil Bakırcı hà dettu: "Reunione cum'è questa dà boni risultati per a nostra cità. Cum'è quelli chì serve Rize, hè una bona pratica per noi di riunite è cunsultà nantu à u travagliu chì faremu. Avemu fattu un travagliu impurtante per Rize è cuntinuemu à fà cusì. Avemu prughjetti impurtanti davanti à noi, unu di elli hè u Prughjettu di Trasformazione Urbana chì avemu apertu. Cù a trasfurmazioni urbani, impediscemu l'urbanizazione senza pianificazione. In a trasfurmazioni urbani, andemu à un accordu cù l'accunsentu di i pruprietarii di a terra. Demu un appartamentu à a persona chì hà un appartamentu, induve nimu serà vittimatu. "A migliione di a terra di e case chì custruiremu cù TOKİ serà rinfurzata injecting cimentu in terra", disse.

In più di questu, Bakırcı hà ancu toccu u prughjettu di a funivia. "Pensemu à u nostru prughjettu di funivia à Şahin Tepesi. Avemu principiatu i travaglii di espropriazione in u scopu di u prugettu. Un totale di 30 decares di terra seranu espropriati è avemu espropriatu 12 decares finu à avà. U nostru prughjettu principia cù a fine di a nostra espropriazione ". disse.

Dichjarà chì unu di i so prughjetti impurtanti hè un prughjettu di trasfurmazioni urbane, Bakırcı hà dettu: "Cù a trasfurmazioni urbane, prevenemu l'urbanizazione senza pianificazione. Implementemu u prugettu cù l'accunsentu di i pruprietarii di a terra. Nimu ùn sarà dannatu. Demu un altru appartamentu à a persona chì hà un appartamentu. A migliurà di a terra sarà fatta mentre e case sò custruite. A terra serà rinfurzata cù cimentu ", disse.

Fonte : Haber Gundogdu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*