Süleyman Karaman: L'obiettivu di TCDD hè di purtà 50 mila passageri à ghjornu

Quale hè Suleyman Karaman
Quale hè Suleyman Karaman

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà annunziatu chì cù a fine di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara - Istanbul, anu u scopu di trasportà 50 mila passageri à ghjornu trà e duie cità. Karaman hà dichjaratu chì i prezzi di u bigliettu seranu più bassi di i prezzi di l'aviò.

Per a cerimonia di inaugurazione di a sezione Köseköy-Gebze di a Linea YHT Ankara-Istanbul, Karaman è i ghjurnalisti sò ghjunti à Eskişehir cù u trenu Piri Reis Test da Ankara, è da quì à Köseköy cù un trenu speciale. Karaman, chì hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti nantu à u trenu è risponde à e dumande, hà datu infurmazioni nantu à a linea.

30 chilòmitri di tunnellu apertu

Ricordendu chì a sezione Ankara-Eskişehir di 523 chilometri di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul di 276 chilometri hè stata messa in serviziu in u 2009, Karaman hà annunziatu chì a custruzzione di a sezione Eskişehir-Inönü di 30 chilometri di Eskişehir- A tappa d'Istanbul hè stata finita è sta prova principiarà. Dichjarà chì a custruzzione di a sezione İnönü - Köseköy di 148 chilometri hè cuntinuata, Karaman hà dichjaratu chì a custruzzione di sta sezione hè stata realizata in cundizioni assai difficili è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"In questa regione, a strada è a ferrovia anu da passà per una zona stretta inseme. Hè per quessa chì avemu difficultà in a custruzzione di tantu in tantu. In questa linea hè a TBM più moderna di u mondu (tunnel buring machine), chì i ferrovieri chjamanu "mole". Sta macchina hè a 5a macchina più grande in u mondu. Puderà tunnel 20 metri per ghjornu. In questa sezione, avemu tunnellati di 6 chilometri. U tunnellu di Bolu era longu 3 chilometri. Un totale di 50 chilometri di sta sezione hè custituita da un tunnel, è a custruzzione di un tunnel di 30 chilometri hè stata finita. Ci sò 13 chilometri di viadutti in totale.

50 mila passageri per ghjornu trà Ankara è Istanbul

Rimarchendu chì a fundazione di a sezione Köseköy-Gebze di 56 chilometri di u Prughjettu YHT Ankara-Istanbul serà stabilita, Karaman hà dichjaratu chì cù l'apertura di sta sezione, a linea serà cunnessa à Marmaray è a Linea YHT Ankara-Istanbul. esse cumpletu.

Karaman hà dichjaratu chì u potenziale di passageru di ogni ghjornu trà Ankara è Istanbul hè di 75 mila è anu u scopu di trasportà una media di 50 mila passageri per ghjornu cù a linea messa in serviziu.

Dichjarà chì i tunnelli sottu u mare in Marmaray sò stati cumpletati è i rails sò cuminciati à esse stallati, Karaman hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u 56 per centu di u finanziamentu di a linea Köseköy-Gebze di 85 chilometri, chì a so fundazione serà stallata, hè. coperti da sussidi da i fondi di l'UE. Espristendu chì anu da prufittà di cuncessioni in e prossime linee, Karaman hà dettu: "Avemu intruti in l'UE prima di Turchia è avemu ricevutu a cuncessione".

U scopu hè di riceve una cuncessione di 6 milioni di euro da l'UE in 600 anni.

Suat Hayri Aka, Subsegretariu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu ch'elli vulianu riceve una cuncessione da u fondu di pre-membre. Nutendu chì anu u scopu di riceve un totale di 6 milioni d'euros in cuncessioni da i fondi di l'UE in i prossimi 600 anni, Aka hà dichjaratu chì e ferrovie sò cunsiderate un "prughjettu verde" perchè sò amichevuli di l'ambiente è sò supportati da l'UE.

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, Karaman hà spiegatu chì u prublema più impurtante hè a terra inadatta è e disputi di espropriazione quandu anu dumandatu quale prublemi anu più in e custruzzioni di linea YHT.

"A linea Ankara-Istanbul serà finita in 2013? Puderia esse un ritardu?" Karaman hà rimarcatu chì i prublemi imprevisti ponu accade, ma i prublemi diventanu chjaru cù l'iniziu di i voli di prova. Espristendu chì stavanu cunsiderendu l'apertura di a linea Ankara-Eskişehir dopu à una prova di 6 mesi, ma anu scontru un prublema chì ùn pudianu avè previstu per via di a morte di l'uccelli durante i viaghji di prova, Karaman hà spiegatu u prublema cusì:

"Quandu avemu principiatu i voli di prova, ùn sapemu micca chì ci saria un prublema di uccelli davanti à noi. Quandu avemu principiatu i nostri voli di prova, l'acelli sò ghjunti è cuminciaru à chjappà in u trenu. Avemu cercatu una suluzione ma ùn pudemu truvà. Avemu dumandatu à l'Associazione Ferroviaria Mondiale. Anu dichjaratu chì ùn ci era micca suluzione in a risposta chì avemu ricevutu da elli, è chì cù u tempu, l'acelli si abituanu à i treni. Allora avemu rallentatu a vitezza finu à ch'elli si sò abituati è poi cuminciaru à aumentà. Pigliò solu 6 mesi. Avà sò abituati è ùn avemu micca un tali prublema ".

I prezzi di i biglietti seranu più bassi di l'aviò

Quandu hà dumandatu quantu seranu i prezzi di i biglietti cù a linea Ankara-Istanbul chì entra in serviziu, Karaman hà dettu chì ùn anu micca determinatu ancu i prezzi di i biglietti, ma chì seranu più bassi di i biglietti d'aviò. Ricordendu chì i prezzi in Auropa sò elevati, Karaman hà dichjaratu chì i prezzi di i biglietti in Turchia seranu più bassi ch'è in Europa è chì un scontu serà applicatu soprattuttu per i studienti chì l'utilizanu assai.

Ricordendu a critica chì a velocità di YHT hè bassa, Karaman hà dichjaratu chì l'impurtante ùn hè micca a velocità, ma a sicurezza. Karaman hà dettu: "U funziunamentu di u trenu d'alta velocità in u mondu hè trà 250 è 350 chilometri. E rùbbriche induve 350 chilometri sò operati sò ancu assai pochi. A velocità di 450-500 chilometri sò mintuvati. Ùn ci hè micca tali affari. Avemu compru treni cù una vitezza di 250 chilometri, tenendu in contu e cundizioni di u terrenu. Cù l'acquistu di novi treni, puderemu accelerà à 350 chilometri trà Ankara è Konya ".

L'electricità di 1 lira per passageru hè cunsumata trà Ankara è Eskişehir.

Quandu hà dumandatu nantu à u cunsumu energeticu di YHT, Karaman hà spiegatu chì i treni usanu 400 lire di energia elettrica ogni volta trà Ankara è Eskişehir è cunsumanu 1 lira per passageru. Karaman hà dettu chì u trenu d'alta velocità cuntribuisce ancu à u risparmiu energeticu in questu rispettu.

Quandu hà dumandatu s'ellu ci era una mancanza di energia elettrica, Karaman hà spiegatu chì anu avutu una mancanza di energia una volta in 2 anni, è chì ci eranu linee elettriche alternative contr'à i blackouts.

U trenu di prova di Piri Reis piglia a MRI di e linee

Karaman è i ghjurnalisti, chì anu fattu u viaghju trà Ankara è Eskişehir cù u trenu di prova Piri Reis per a ceremonia di rivoluzione, anu ricevutu infurmazioni nantu à u trenu di prova. Karaman hà dettu chì ci sò 5-6 treni di prova in u mondu è chì detecta i prublemi misurà tutte e sezioni di a linea di trenu. Karaman hà dettu: "Pigliemu una MRI di a linea", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*