U prughjettu BAŞKENTRAY aumenterà a capacità di trasportu ogni ghjornu trà Sincan è Kayaş à 100 mila passageri.

Per u prughjettu BAŞKENTRAY, chì hà da scopu di aghjurnà a linea suburbana trà Sincan è Kayaş à u standard di metro, a Direzzione Generale TCDD manderà u rapportu di fattibilità di u prugettu à l'Organizazione di Pianificazione Statale (DPT) à a fine di stu mese. A Direzzione Generale di TCDD, chì pensa à andà à l'offerta di custruzzione per u Prughjettu BAŞKENTRAY in ferraghju dopu l'appruvazioni di u rapportu di fattibilità, hà u scopu di riceve offerte finanziarie dui mesi dopu l'annunziu di l'offerta è di inizià i travaglii di custruzzione di u prugettu à a fine di u XNUMX. annu.

A Direzzione Generale di TCDD hà pensatu à compie a custruzzione di u Prughjettu BAŞKENTRAY in un annu è à rinnuvà tutte e ferrovie, piattaforme è stazioni nantu à a ferrovia di 36 chilometri trà Sincan è Kayaş. Durante u periodu di custruzzione, i treni suburbani ùn puderanu micca curriri trà Sincan è Kayaş.

U Prughjettu BAŞKENTRAY aumenterà a capacità di trasportu ogni ghjornu trà Sincan è Kayaş à 100 mila passageri è offre un viaghju còmode. Cù u prugettu, a ferrovia, chì hà trè linee trà Ankara-Sincan è duie linee trà Ankara-Kayaş, serà ricustruita è quattru linee trà Ankara-Behiçbey seranu allargate à sei linee, trè linee trà Behiçbey-Sincan à cinque linee, è duie linee trà Ankara-Kayaş à quattru linee. Dui di e linee serviranu in u trasportu di treni d'alta velocità, è dui di elli serviranu in u trasportu suburbanu in i standard di metro.

Sette di i novi treni elettrici previsti per esse utilizati in u scopu di u Prughjettu BAŞKENTRAY seranu pruduciuti in Corea di u Sudu è 25 in Turchia. I testi necessarii per a certificazione di i trè treni chì sò stati cumpletati è purtati in Turchia sò stati cumpletati.

In più di e scatuli neri in i novi treni, ci sò sistemi di sicurezza elettronichi è sezioni speciale preparate per i citadini disabili. I treni intelligenti ponu trasportà un totale di 170 persone, cumprese 574 posti, trè sezioni di sedie à rotelle è 747 passageri in piedi.

I treni, custituiti da trè vagoni cù a pussibilità di passà trà elli, ponu esse cuntrullati da i dui lati. I treni novi cù camere in tuttu u circondu sò dotati di un "sistema di televisione à circuit chjusu". Ci sò schede elettroniche d'infurmazione di i passageri in fronte di tutti i trè vagoni in treni intelligenti, chì anu caratteristiche tecniche cum'è intercom, aria condizionata, porta automatica, annunziu è sistema di trasmissione visuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*