U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, a strada "Geyve-Sapanca" hè stata cambiata per chì a so velocità ùn diminuisca.

Sicondu a nutizia di u ghjurnale Zaman, i Ferrovie di u Statu facenu cambiamenti in u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul. Cù u cambiamentu di u prugettu, chì hè destinatu à esse cumpletu à a fine di u 2013, u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul serà accurtatu da 10 minuti à 3 ore, è a durata di a linea diminuirà da 533 chilometri à 523. Un cambiamentu obligatoriu hè fattu in a seconda fase di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì riducerà u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul à 3 ore è 10 minuti. In u prughjettu attuale, dopu à Eskişehir è Pamukova, a strada "Geyve-Doğancay-Arifiye-Sapanca" di 33,5 chilometri hè seguita, è Arifiye hè bypassatu. Cusì, mentre chì a linea hè accurtata di 10,5 km, dopu à Geyve, 22 mila 900 metri di tunnel è viaducti sò seguiti, chì portanu à Sapanca.

U mutivu di u cambiamentu hè chì YHT hà da riduce a so velocità finu à 80 km nantu à a strada "Geyve-Doğancay-Arifiye-Sapanca". TCDD ùn vole micca chì u trenu d'alta veloce falà à 80 km in questu locu. Ellu voli superà u prublema custruendu tunnel è viaducts. Cù u cambiamentu, u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul serà accurtata da 10 minuti à 3 ore, è a durata di a linea diminuirà da 533 km à 523 km.

U 22,9 di ferraghju, l'ufficiali di TCDD anu fattu un'offerta per a custruzzione di u tunnel è u viaductu di 21 chilometri, cunnisciutu cum'è "Doğançay Ripaj". Trè consorzi, custituiti da partenarii turchi è stranieri, anu presentatu offerte per l'offerta. L'impresa vincitrice darà a custruzzione in 3 mesi. TCDD prova di furmà i servizii di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul à a fine di u 21. 2013 mila 2 persone travaglianu 62 ore in 3 turni per ghjunghje à a data citata. I travaglii infrastrutturali di a fase Eskişehir-Istanbul, chì si compone di duie sezioni, 'İnönü-Vezirhan' è 'Vezirhan-Köseköy', sò stati completati à un ritmu di 24 per centu in a sezione İnönü-Vezirhan è 65 per centu in a sezione Vezirhan-Köseköy. sezione. I travaglii di superstruttura è elettromeccanica sò stati iniziati è i primi 70 chilometri di rails sò stati posti.

CASE RITARDATA 3 ANNI
Mentre era destinatu à inizià è cumpletà simultaneamente u travagliu di custruzzione di e tappe "Ankara-Eskişehir" è "Eskişehir-Istanbul" di u prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì hè custituitu di duie sezioni, u calculu in casa ùn hè micca adattatu à u bazar. A cumpagnia chì hà persu l'offerta appiicata à a magistratura è TCDD hè stata truvata ghjustu in a tribunale 3 anni dopu. A seconda fase di u prugettu, Eskişehir-Istanbul, hè stata offerta l'8 d'Agostu 2005 in duie sezioni. U gruppu di joint venture Chinese CRCC-CMC-Cengiz İnşaat-İbrahim Çeçen hà vintu l'offerta cù una offerta di $ 1,27 miliardi. Tuttavia, Yapı Merkezi s'hè oppostu à u metudu di "riduzzione", chì hè utilizzatu cum'è basa per a valutazione di l'offerte finanziarie in l'offerta, è applicatu à l'Autorità di Acquistu Publicu (KİK). U prucessu di a tribunale hà iniziatu cù l'accettazione di l'applicazione da u KİK.

Truvendu Yapı Merkezi ghjustu, u JCC hà annullatu l'offerta è hà decisu di piglià azzione currettiva. U gruppu di joint venture chì vincìu l'offerta, invece, hà dumandatu à u tribunale amministrativu per a permanenza di l'esekzione è l'annullamentu di a decisione di u GCC. Esaminendu l'offerta per a sezione İnönü-Vezirhan di a 2a fase, a 3a Corte Amministrativa hà truvatu a decisione di TCDD nantu à l'offerta ghjustificata è hà cessatu l'esecuzione. U 9u Tribunale Amministrativu, chì hà esaminatu l'offerta, hà trovu a decisione di TCDD ingiusta è rifiutò a dumanda di sostanza di l'esekzione. U cunsorziu hà purtatu a diversa decisione di i dui tribunali à a corte amministrativa regiunale.

Dopu u so esaminazione, a tribunale hà trovu chì a decisione di TCDD nantu à l'offerta era adatta è hà cessatu l'esecuzione di a decisione di u KİK. Hà firmatu un cuntrattu cù u gruppu di joint venture TCDD in u 2006. Intantu, i tribunali amministrativi 3 è 9 cumincianu à discutiri u casu nantu à i meriti. I tribunali persistenu in e so decisioni previ. Duranti stu periodu, u gruppu di joint venture è a JCC dumandavanu u casu per esse intesu in u Cunsigliu di Statu. U Cunsigliu di Statu mette u puntu finali u 18 di ferraghju di u 2009 è truvò chì TCDD era ghjustificatu.

Fonte: Radikal

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*