Trè offerte sò state ricevute per u ponte

A seconda tappa di l'offerta di u "Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu", chì include a custruzzione di u 3u Ponte da esse custruitu nantu à u Bosforu, hè stata oghje. Cinque di l'imprese 11 è i cunsorzi chì anu ricivutu specificazioni per l'offerta, a prima di quale hè stata annullata, presentanu offerte, ma una hè stata rifiutata per via di documenti mancanti. A cumissioni di l'offerta hà fattu una "determinazione di sì o micca" per determinà se e cumpagnie entreranu in l'offerta o micca. L'offerta si terrà in una data determinata più tardi.

Facendu una dichjarazione dopu à l'ispezione, u Vice Direttore Generale di l'Autostrade è u Presidente di a Cummissione di Offerte İhsan Akbıyık hà dettu: "5 offerte sò state ricevute è u prucessu di valutazione hà iniziatu. Quelli cù documenti mancanti seranu identificati. "Dopu à l'investigazioni di rilevazione, e cumpagnie seranu mandate inviti per offerte finanziarie in i ghjorni à vene", disse.

Akbıyık hà ancu annunziatu chì l'offerta d'offerta di China Communications Construction-Doğuş İnşaat Ticaret AŞ-Yapı Merkezi-Arkon İnşaat Joint Venture, chì hà presentatu una offerta per a 3ª offerta di ponte à traversu u Bosforu, ùn hè micca stata ricevuta per mancanza.

À a fine di a rivista, l'imprese cù documenti mancanti saranu escluse da l'offerta.

I nomi di e 5 cumpagnie è cunsorzi chì anu participatu à l'offerta per l'offerta sò i seguenti:

1- Mappa Custruzzione

2- Yapı Merkezi - Doğuş İnşaat - Chinese China Communication Corporation- Arkon Yapı Joint Venture Group (Offerta micca ricevuta)

3- Cengiz İnşaat - Limak- Makyol - Kalyon Joint Venture Group

4- Italian Salini - Gülermak Joint Venture Group

5- Italian Astaldi IC- İçtaş Joint Venture Group.

Hè stata cunsiderata una sorpresa chì di e cinque offerte, solu MAPA İnşaat, di Mehmet Nazif Günal, hà presentatu una offerta solu.

U prughjettu, chì culligarà Adapazarı à Tekirdağ via u 3u Ponte da esse custruitu à traversu u Bosforu, hè longu 414 chilometri è hà una dimensione di 5 miliardi di dollari.

U PRIMU hè statu annullatu

U prucessu di licitazione per u Prughjettu di l'Autostrada Marmara di u Nordu, u sicondu prughjettu più grande di Turchia "Custruisce-Operate-Trasferimentu", hà iniziatu u 9 di marzu di u 2011. U primu licitazione, chì e date di l'offerta sò state cambiate trè volte, hè stata tenuta u 10 di ghjennaghju, ma ùn hè micca stata offerta in a prima offerta per via di e cundizioni finanziarii in i mercati internaziunali.

PROTESTU

U terzu ponte per esse custruitu nantu à u Bosforu, chì a so offerta serà tenuta oghje da a Direzzione Generale di Strade, hè chjamatu '3. Hè stata prutesta da un gruppu chì l'hà chjamatu "una piattaforma viva invece di un ponte".

Un gruppu di citadini chì vivenu in l'insediamenti induve u ponte serà custruitu in Istanbul hè ghjuntu à Ankara in autobus in a mattina. I citadini si sò riuniti in a strada Kızılay Konur, anu apertu un banner chì diceva "a vita ùn pò micca esse messa in offerta" è marchjendu cù slogans à a Direzzione Generale di l'Autostrade induve a licitazione hè stata tenuta. Facendu una dichjarazione davanti à a direzzione, i membri di u gruppu anu dumandatu l'annullamentu di l'offerta. Dopu à a dichjarazione, i membri di u gruppu si sò dispersi senza incidente. Per d 'altra banda, 3 cumpagnie, 3 di e quali sò stranieri, anu ricivutu specificazioni per l'offerta di a Sezione Odayeri-Paşaköy (Inclusu u 3u Ponte di u Bosforu) di u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu (3u Ponte di u Bosforu), chì include a custruzzione di l'autostrada. U 11u ponte da esse custruitu nantu à u Bosforu.

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*