A cumpagnia Net Yapı hà intrapresu 640 milioni di dollari di custruzzione di ponti è prughjetti di segnalazione è elettrificazione ferroviaria in Turkmenistan.

L'imprese di cuntratti turchi chì facenu affari in Turkmenistan anu fattu un prughjettu per un valore di 2012 milioni di dollari in i primi 3 mesi di u 640.

A cumpagnia turca farà u prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in February 2014, per 43 million dollars.

Net Yapı, chì intraprende custruzzioni di ponti è prughjetti di signalizazione è elettrificazione di e ferrovie, realicerà opere di linea di trasmissione di energia, signalizazione è abitazioni nantu à a linea ferroviaria in a pruvincia di i Balcani. A cumpagnia vincìu l'offerta per 88 milioni 630 mila dollari.

Otağ İnşaat, chì hè ghjustu intrutu in u settore di a custruzzione in stu paese, hà intrapresu i travaglii di custruzzione di strade in i cunfini di a pruvincia Ahal per 67 milioni di dollari. A cumpagnia Özerli İnşaat, invece, stabiliscerà un centru di riposu è vacanze per i zitelli in a località di vacanze Gökdere per 20 milioni di dollari.

L'imprese turche chì vincenu diverse offerte aperti quist'annu, cum'è risturazione, strutture suciale, portu, piantazione di trattamentu d'acqua, custruzzione di strade è scole, anu ricevutu un totale di 640 milioni di dollari di travagliu, è sta figura hè prevista per aumentà significativamente in a prima mità. .

L'annu passatu, l'imprese turche anu fattu a custruzzione di un totale di 63 prughjetti in Turkmenistan, cù un costu di 3 miliardi 270 milioni di dollari. Malgradu a crisa glubale, l'imprese turche, chì cuntinueghjanu u so travagliu di sviluppu in u paese, anu ricevutu un travagliu di 2010 miliardi di dollari in 4,5.

U voluminu tutale di u travagliu realizatu da e cumpagnie di custruzzione turche dapoi u 1991 hà più di 25 miliardi.

Fonte: TIME

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*