Metrobus Good News da Gökçek à i residenti di Ankara

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà datu a bona nutizia chì 250 autobus chì portanu a funzione di metrobus entreranu in opera in Aostu.

METROS DA ESSERE COMPLETE IN 2,5 ANNI
Dichjarà chì i travaglii di u metro cuntinueghjanu, Gökçek hà dichjaratu chì i metri di Çayolu è Sincan seranu finiti l'annu prossimu è hà dettu: "U Ministeru di i Trasporti hà pigliatu da noi è hà fattu l'offerta per finisce u metro in un totale di 2,5 anni. Attualmente, i travaglii di metro cuntinueghjanu in 3 diverse regioni, Keçiören-Sincan è Çayyolu. E linee di metro Sincan è Çayyolu seranu finite à a fine di u 2013. Pruvamu di furmà u metro Keçiören prima di l'elezzioni lucali. In questu sensu, assistemu a cumpagnia di u cuntrattu, chì hà ricevutu l'offerta, quantu pudemu. 'dissi.

NEW TUNNEL ROADS PER ANKARA
Esprimendu chì volenu diversificà è facilità u trasportu publicu, Gökçek hà dettu: "Attualmente ci sò 1 milione 400 mila veiculi in Ankara. U trafficu hà cuminciatu à imbulighjà è e strade di tunnel sò necessarii per questu. Vulemu principià u primu in Keçiören è avemu studii assai serii in questu sensu. ", disse.

METROBUS GLORIA À ANKARANS
Nutendu chì anu u scopu di sviluppà u trasportu publicu in Ankara, Gökçek hà dettu: "Ci hè una quistione di fà autobus articulati chì anu un tipu di funzione di metrobus. Avemu licitatu 250 di elli è seranu attivati ​​in Aostu. À a fine di l'annu, vulemu attivà 250 metrobuses, cumprese 500 più. ", disse.

Fonte: Beyaz Gazete

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*