Signature sò state firmate trà e Ferrovie Bulgare è TÜVASAŞ per a Produzione di 30 Vagoni Dormiti!

U 17 dicembre 2010, a capitale bulgara Sofia, i Ferroviari Bulgari è TÜVASAŞ anu firmatu un cuntrattu per a produzzione di 32.205.000 vagoni di dorme cù un valore tutale di 30 XNUMX XNUMX Euro.

In l'offerta aperta da e Ferrovie Bulgare in u 2008 per l'acquistu di 30 vagoni di passageri dormienti, TÜVASAŞ hè stata a ditta chì hà vintu l'offerta dendu a megliu offerta.

Lugliu scorsu, hè statu annunziatu chì l'offerta hè stata annullata da e Ferrovie Bulgare. Dopu sta dichjarazione, l'obiezione di TÜVASAŞ à a Corte Amministrativa Suprema bulgara hè stata giustificata, è hè statu decisu chì l'annullamentu di l'offerta era contru à a lege è chì u casu ùn pò esse appellu in alcun modu. Dopu à sta decisione presa in uttrovi, i negoziati trà TÜVASAŞ è Ferrovie Bulgare anu risultatu in a firma di u cuntrattu.

U 17 dicembre 2010, Ferrovie Bulgare è TÜVASAŞ anu firmatu un cuntrattu per a produzzione di 32.205.000 vagoni di dorme cù un valore tutale di 30 XNUMX XNUMX Euro in Sofia, a capitale di Bulgaria.

Cù stu cuntrattu, TÜVASAŞ, chì hà guadagnatu una struttura dinamica chì si adatta simultaneamente à l'innuvazioni scientifiche è tecnologiche in u mondu, sottu a guida di u Direttore Generale İbrahim Ertiryaki, hà cuminciatu à esportà i vagoni di passageri cuntempuranei è muderni chì pruduce in i paesi di l'Unione Europea. . Stu sviluppu, chì hè estremamente impurtante per a fabbrica è per l'ecunumia di u paese, hà ancu piacè à l'impiegati di TÜVASAŞ.

In a ceremonia di firma, u direttore generale İbrahim Ertiryaki hà dettu: "Semu fieri è felici di l'accordu chì avemu fattu cù u vicinatu è amichevule membru di l'UE Bulgaria. Avemu u risultatu di i nostri sforzi à longu andà.

Stu accordu hè un puntu di svolta per TÜVASAŞ. In parallelu cù i sviluppi in i nostri ferrovie, chì anu saltatu in una nova era cù l'investimenti enormi fatti in ferrovie in u quadru di a pulitica di trasportu di u nostru guvernu, avemu principiatu u prucessu di cambiamentu in u nostru settore cù u travagliu chì avemu fattu per u nostru settore. ultimi cinque anni". disse.

İbrahim Ertiryaki, Direttore Generale di TÜVASAŞ, hà dettu: "Questu sviluppu piacevule per TÜVASAŞ è Turchia hè un preludiu à u travagliu chì deve esse fattu cù Bulgaria è altri paesi in i ghjorni à vene". Hà datu u signale chì i novi prughjetti venenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*