L'autostrada Bursa Ankara hè aperta à u trafficu

A strada di Ankara, chì era chjusa à u trafficu per via di a custruzzione di stazione è di linea in u scopu di a custruzzione di a linea Bursaray Kestel in Bursa, hè stata aperta à u trasportu dopu à a fine di i travaglii di asfaltatura.

U travagliu hè statu acceleratu nantu à a Linea Bursaray Kestel cum'è e cundizioni climatichi sò tornati à a norma staghjunale. Mentre a custruzzione grossa di 7 tappe nantu à a strada hè stata largamente finita, i travaglii di arrangiamentu di a strada anu ghjuntu à a tappa finale per eliminà a congestione di u trafficu in a strada di Ankara.

U prublema sperimentatu in a regione hè stata eliminata, soprattuttu chì u trafficu in a direzzione di a strada di Ankara hè stata diretta à Yiğitler District è Otosansit. Dopu à a fine di a direzzione stradale di Ankara di l'intersezzione da esse custruitu in Esenevler, i travaglii di asfaltamentu sò stati iniziati durante a tour d'ispezione assistita da u sindaco metropolitanu Recep Altepe.

Ricordendu chì, in u scopu di l'opere, u flussu di trafficu in a direzzione di a strada Ankara hè statu furnitu à traversu u distrittu di Yiğitler è Otosansit, u sindaco Altepe hà prumessu chì l'asfaltamentu serà finitu in 3 ghjorni è a strada serà aperta à u trasportu in u weekend in per eliminà a congestione di u trafficu. Mantene a so prumessa à a ghjente di a regione, u sindaco Altepe hà apertu a Strada di Ankara trà Esenevler è Otosansit à u trasportu dopu à a fine di l'opere.

Enfatizendu chì e prossime parti di u prugettu seranu messe in serviziu senza ritardu mentre sò finite, u sindaco Altepe hà dettu: "Un prugressu significativu hè statu fattu in i travaglii di u sistema ferroviariu chì portanu trasportu còmode à l'est di a cità. Cume apremu a direzzione stradale di Ankara à u trasportu senza aspittà à a fine di u prugettu, metteremu in serviziu l'altri setti finiti senza perde u tempu. U nostru scopu hè di finisce tutta a fabricazione à a fine di l'annu è cumincià à trasportà i passageri nantu à sta linea in a primavera di u 2013 ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*