U trenu d'alta velocità vene da Edirne à Kars

U finanziamentu di 35 miliardi di dollari serà coperto da u cumpagnu Uzundoğlu. Sta volta, Turchia serà tricottata cù e rete di treni d'alta velocità.

U più grande ostaculu hè l'insistenza di a Cina chì a facemu à pezzi, u Ministru Yıldırım hà dettu chì i Cinesi negozianu duramente, in a negoziazione unilinea ...

U Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, hà dichjaratu chì anu pianificatu una sola linea di treni à alta velocità da Edirne à Kars, è chì ci saranu linee chì a taglianu verticalmente in u prugettu, è chì anu pigliatu l'offerta in Cina per custruisce. a linea inseme.

Sicondu a nutizia in u ghjurnale di sera, Yıldırım hà dichjaratu chì a so priorità hè u trenu d'alta velocità è hà dettu: "Semu in discussioni per fà partenarii cù i Cinesi. Spargimu e linee di treni d'alta velocità chì taglianu sta linea verticalmente à punti cum'è Trabzon, Adana è Erzincan, custruemu tutti inseme cù i Cinesi. Fornite u finanziamentu ", disse.

Dichjarà chì u prugettu vale 35 miliardi di dollari, Yıldırım hà dettu: "I Cinesi aspettanu chì i prughjetti detallati sò prima chjarificati. In ogni casu, prupunenu di custruisce linee di treni d'alta velocità pezzu per pezzu, micca in tuttu. Puderemu più sforzu in questu ", disse.

Fonte: matina

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*