I Cinesi pruducianu carri in Izmir

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana di Izmir, i funzionari di a Cumpagnia Cinese CSR, chì produce i vagoni utilizati in u metro di Izmir, anu visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Aziz Kocaoğlu, in Izmir, induve sò ghjunti per l'apertura. cirimonia di a linea Bornova-Evka-3.

U direttore generale di CSR Xu Zongxiang hà fattu una dichjarazione durante a visita è hà dichjaratu ch'elli anu visitatu a fabbrica BMC è a Zona Industriale Organizzata Aliağa in İzmir, induve sò ghjunti per l'apertura, è chì eranu assai impressionati da u livellu di produzzione in İzmir.

I Cinesi sò stati influenzati da Izmir

Esprimendu chì cunnoscenu Izmir cum'è una cità turistica, ma sò stati sorpresi di vede a so industria sviluppata, Xu hà dettu:

"Pensu chì u futuru di a Zona Industriale Organizzata di Aliağa hè assai luminoso, soprattuttu cù a so vicinanza à u portu è u so putenziale. Cum'è una holding, vulemu investisce in Turchia è circhemu un locu. Vulemu stabilisce una fabbrica cù un cumpagnu lucale è pruduce in tutta a Turchia. Vecu İzmir cum'è a cità più adatta per l'investimentu. Perchè e nostre relazioni sò assai boni. Ùn avemu micca tali relazioni cù altre cità in Turchia ".

"Semu pronti à abbraccià i Cinesi"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì İzmir hè una cità assai attraente per l'investitori chinesi è hà un grande potenziale in termini di sviluppu, è hà dettu: "In quantu l'amministrazione lucale di a cità, simu pronti à abbraccià l'imprenditori chinesi chì pensanu à investisce in İzmir. cù tuttu u nostru core. U Portu di Izmir hè a cità più còmuda in quantu à u trasportu è i prezzi di a terra. Se stallate a vostra fabbrica quì, a vostra manu serà più forte è avete un vantaghju di prezzu perchè hè a produzzione domestica.

Duranti a visita, hè statu informatu chì l'opinioni sò stati scambiati cù l'ufficiali di a cumpagnia per u prughjettu di u tram chì hè previstu per esse implementatu in Izmir.

Fonte: Ecofinance

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*