Dichjarazioni di l'Associazione di Ghjurnalisti di l'Ecunumia (EGD) è u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım

U 21 d'aprile di u 2012, i membri di l'Associazione di Ghjurnalisti Ecunomichi (EGD) anu scontru cù u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım. Durante a riunione, Yıldırım hà spiegatu l'attività di u so Ministeriu trà 2003 è 2011, è hà dichjaratu chì a Turchia hè in un cruciamentu trà l'Europa, a Federazione Russa, l'Asia, u Caucasu, u Mediu Oriente è l'Africa. "A crescita di u PIB di Turchia hè in parallelu cù u sviluppu di u cummerciu mundiale. Questu mostra chì a Turchia hè una putenza glubale ", disse Yıldırım, nutendu chì Turchia emerge da a cuntrazione in u cummerciu mundiale cù u minimu impattu pussibule. Dichjarà chì a parte di u settore di u trasportu è di a cumunicazione in u PIB hè aumentata à u 14,9 per centu è u postu di u Ministeru in a spesa publica tutale hè aumentatu à u 46 per centu, Yıldırım hà dettu: "U trasportu hà intrapresu un compitu chì tira a crescita di Turchia, micca in cala. . Per chì a Turchia si sviluppassi oghje, u trasportu avia da cresce. L'investimenti totali di trasportu è cumunicazione trà 2003 è 2012 ammontavanu à TL 123 miliardi. L'investimenti di Build-operate-trasferimentu aumentanu gradualmente in l'allocazione di risorse di l'investimentu di 9 miliardi di lire fattu in 123 anni. Avemu ancu vulsutu riduce u pesu di u budget mentre investe. Avemu fattu u 86% di l'investimenti da u settore publicu è u 14% cù u mudellu build-operate-trasferimentu. Per allistà u pesu di u bilanciu ... 65 per centu di i nostri investimenti sò stati fatti in autostrade, 18 per centu in ferrovie, 11 per centu in cumunicazione, 4 per centu in e vie aeree è 2 per centu in via marittima. U nostru guvernu dà impurtanza à e ferrovie. Avemu principiatu l'investimenti per eliminà a negligenza è l'oblio di e ferrovie. Dapoi u 2003, avemu aumentatu i nostri investimenti in ferrovie. Ci hè ancu un impiegu furnitu da istituzioni è urganisazioni affiliate è affilate à u Ministeru. U numaru di persone impiegati direttamente hè 94 mila. U numeru di persone impiegate indirettamente hè 122 mila ", disse. Dichjarà chì u sviluppu di i prezzi in i servizii di trasportu è di cumunicazione hà una natura disinflazionistica, Yıldırım hà dichjaratu chì, malgradu l'aumentu constante di l'inflazione in i tariffi di ferrovie, aeree, ponti è e chiamate mobili, ùn ci hè micca statu un aumentu regulare. L'internet utilizatu in Turchia ùn hè micca caru ", disse.

Dichjarà chì u guvernu attribuisce una impurtanza speciale à e strade divise è chì u 72 per centu di l'investimenti stradali totali sò custituiti da investimenti stradali divisi, Yıldırım hà dettu chì e strade divise sò diventate utilizzabili in tutta a Turchia. Nutendu chì a lunghezza di a strada divisa hè aumentata da 9,5 mila à 6 mila 21 chilometri in 300 anni, Yıldırım hà dettu chì travaglianu tenendu in contu i bisogni 2023 di Turchia è chì a crescita hè basatu annantu à questi principii. In riferimentu à u risparmiu di carburante è di travagliu furnitu da e strade divise, Yıldırım spiegò chì i 38 miliardi di lire pagati da i rivenuti totali di l'autostrade rapprisentanu 2011 per centu di u bilanciu naziunale 13,23. Hà nutatu chì sta figura diminuì à una media annuale di 1950. da u 134 à u 1951, ma cresce à 2003 chilometri cù l'investimenti fatti da u 18. Yıldırım hà dettu: "E ferrovie sò diventate di novu una pulitica statale. In u 2003, ci hè statu un investimentu di 135 milioni di lire. U budgetu chì avemu attribuitu à e ferrovie in 2003 hè di 235 miliardi 2012 milioni di lire. Cù l'implementazione di treni d'alta velocità, i veiculi 4 ùn sò micca entrati in u trafficu nantu à e strade turche. In u 212, 750 cumpagnie facianu u trasportu ferroviariu cù 2002 vagoni, mentre chì in u 16, 789 cumpagnie operavanu in u settore cù 2012 vagoni. I trasporti di u settore privatu anu aumentatu da 45 mila tunnellate in 2 à 870 milioni di tunnellate in 2002. Inoltre, avemu avà impegnà u settore privatu. Nant'à e ferrovie, avà purterà u so trenu nant'à i rails chì piglianu u so trenu. Pagherà per chilometru. Qualunque cosa porta, ùn ci interferiremu micca. Sviluppemu l'industria ferroviaria domestica. E fabbriche sò state stabilite per sviluppà a subindustria ferroviaria ", disse.

Dichjarà chì u fatturatu in u settore di l'aviazione hè aumentatu di 2003 per centu è l'impieghi di 596 per centu dapoi u 133, Yıldırım hà dettu chì u trafficu aereu di l'aeroporti hè ancu aumentatu, mentre chì 2003 milioni di citadini volavanu in linee domestiche in u 9, u numeru di passageri linee naziunali è internaziunali cresce à 2011 millioni da a fine di u 58,3. hà dichjaratu chì hà righjuntu 118 milioni. Yıldırım hà dichjaratu chì in questu prucessu, a flotta di l'aviò cummerciale hè aumentata à 351, aghjunghjendu 26 destinazioni novi di volu à 9 destinazioni in 21 anni. Dichjarà chì 2003 miliardi di dollari di carichi sò stati trasportati per mare in u 61,5, sta cifra hè aumentata à 2011 miliardi à a fine di l'annu in u 207, Yıldırım hà dettu chì u numeru di passageri per mare hè aumentatu à 100 milioni per 157 milioni, ma sta cifra hà fattu. ùn li soddisfà. Enfatizendu chì a situazione chì li piace hè l'aumentu di u turismu di crociera, Yıldırım hà dettu: "Ci hè statu un aumentu di 276 per centu in u numeru di passageri è 83 per centu in u numeru di navi. Stu numeru crescerà ancu di più per via di i travaglii realizati in Izmir è Istanbul. U numaru di veiculi trasportati da e navi Ro-Ro nantu à e linee internaziunali regulari anu aumentatu da 2003 per centu à a fine di u 2011 cumparatu cù u 50. Da u 2011, 330 mila veiculi sò stati trasportati da linee Ro-Ro regulari cù cunnessione internaziunali. İDO hè a più grande cumpagnia in u so campu in u mondu. Hè a cumpagnia chì porta u più altu numeru di passageri è veiculi. Turchia hè u 30u di i 15 più grandi paesi chì gestiscenu u trasportu marittimu di u mondu. Inoltre, u nostru paese hà risuscitatu à u 5u postu dopu à l'Italia è l'Olanda in a classificazione di edifizii di yacht, chì era u 3u in u mondu l'annu passatu.

Yıldırım hà dichjaratu chì i rivenuti totali di u settore IT, chì era di 2003 miliardi di dollari in u 11,5, sò stimati à più di 2011 miliardi di dollari in 31 è chì a figura hè destinata à ghjunghje à 2012 miliardi di dollari in 34. Indicà l'aspetti di l'internet chì facenu a vita di e persone più faciule, Yıldırım hà nutatu chì, grazie à Internet, e cose sò fatte rapidamente è in modu efficiente, è chì parechji cambiamenti sò sperimentati grazia à e social media. Yıldırım hà dettu: "In u passatu, a famiglia nucleare era custituita da mamma, babbu è figlioli. Avà hè diventatu cumpostu di mamma, babbu, figlioli, internet è telefuninu ". Ricordendu chì ogni droga hà effetti collaterali è benefici, Yıldırım hà dettu chì i cumenti negativi sò stati fatti nantu à e persone, istituzioni è urganisazioni nantu à e social media. Yıldırım hà dettu: "U settore di e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione hè a locomotiva per tutti l'altri settori" è hà enfatizatu chì u fatturatu annuale di u settore hè aumentatu circa 10 volte in l'ultimi 4 anni. Dichjarà chì ùn hè micca currettu chjamà e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione un settore è chì sta tecnulugia hè un stile di vita, Yıldırım hà dettu chì a tecnulugia hè benefica per tutti è u postu di l'informatica in a vita umana cresce ogni ghjornu. Yıldırım hà dettu: "Avemu stabilitu una stazione di basa mobile per disastri è emergenze. Avemu divisu Turchia in 25 regioni. In ogni regione, 1 stazione di basa mobile cù trasmissione satellitare cù funzione di roaming hè tenuta pronta. Avemu stabilitu queste stazioni per chì a cumunicazione ùn sia micca interrotta quandu un terremotu o un disastru accade. In u terrimotu di Van, stu sistema hè ghjuntu in ghjocu è hà travagliatu bè ".

In riferimentu à i servizii di u PTT, chì hè in u corpu di u Ministeru, Yıldırım hà dettu chì u PTT furnisce u serviziu à i so clienti 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, mettendu in serviziu ATM. Yıldırım hà dettu: "U PTT hè attualmente u più grande bancu in termini monetari. Hà accordu cù parechje banche, istituzioni è urganisazioni. Ogni tipu di transazzione sò fatti. Più di 300 transazzioni sò trattate. Mentre chì ci era una media di 2003 milioni di transazzione per mese in l'uffizii postali in u 8, sta cifra hà superatu 24 milioni oghje. In quantu à i satelliti, i nostri satelliti avianu un tassu di occupazione di 2004 per centu in u 55, è hà righjuntu u 2012 per centu in u 91,5. Attualmente, i canali TV naziunali è stranieri aspettanu in fila. Avà pressu u buttone per fà u satellitu domesticu. Turksat hà custruitu una fabbrica per fà satelliti. À u listessu tempu, custruemu attualmente 2 satelliti in Giappone. Custruiremu u nostru terzu satellitu inseme cù i Giapponesi in Giappone. Faremu u quartu noi stessu interamente in Turchia. U numaru d'utilizatori in l'applicazione e-government hè in constantemente crescente. Più di 387 mila persone anu utilizatu l'applicazione e-government. Quì vedemu chì a tecnulugia ùn hà micca età. Mentri u numeru di veiculi di terra mutore era 2001 milioni in u 7, hà righjuntu 2011 milioni 16 mila in u 089. In corta, u numeru di veiculi hè aumentatu da 10 per centu in l'ultimi 119 anni. Malgradu stu aumentu di u numeru di veiculi, i difetti stradali, chì eranu 1995 per centu in u 1,51 è 2000 per centu in u 0,77, anu diminuitu à 0,28 per centu da oghje.

Dichjarà chì u Museu à l'Apertu d'Istanbul hè u travagliu di i scavi di Marmaray, Yıldırım hà dettu chì, facendu una regulazione facilitata in a legislazione, più di 2003 mila persone anu ricevutu certificati di marinaru amatoriale dapoi u 100, i fari esistenti in u settore marittimu sò stati valutati. è i fari sò stati trasfurmati in biblioteche è lochi turistici. U Ministru Yıldırım, annantu à una quistione nantu à u prughjettu Sirkeci, hà dettu: "Quandu Marmaray hè attivatu, Sirkeci hè sguassatu. A prima uscita hè da Yenikapı. Ùn ci hè micca un sistema ferroviariu trà Sirkeci è Yenikapı. In questu cuntestu, a penisula storica di Sirkeci, u Palazzu Topkapi è u Parcu Gulhane seranu valutati cum'è un prughjettu. Serà fattu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Ùn avemu micca ", disse.

  1. Dopu una quistione nantu à l'offerta di u ponte, u Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì ci sò stati 13 cumpagnie chì anu ricevutu i schedari per l'offerta, 6 offerte sò state ricevute, è 4 d'elli sò cunsiderate valide. Dichjarà chì anu cambiatu u scopu di u prugettu prima di l'offerta è hà trasfurmatu u prughjettu di 10 miliardi di lire in un prughjettu di 4-4,5 miliardi di lire, Yıldırım hà dettu: "Avemu riduciutu u voluminu di u prugettu. Avemu pigliatu u ponte è l'autostrada di 100 chilometri, avemu pigliatu l'altri noi. Siconda, avemu aumentatu ligeramente a garanzia di i veiculi. Micca aphaki, avemu rivisatu i numeri chì avemu sperimentatu, anu aumentatu cum'è avemu pensatu chì seria realistu. Avemu una perdita annuale di 3,5 miliardi di lire in travagliu è carburante causata da i veiculi chì passanu per u primu è u sicondu ponti. '3. Chì ci hè bisognu di un ponte ? dicenu. A risposta hè quì. Rossu in tuttu. (Carta di a densità di u trafficu) Ancu s'ellu hè oghje sabbatu... Chì serà, pò pagà ancu in 1,5-2 anni. Ùn averemu micca prublemi di trafficu quì. Cercu di dì. Ci hè ancu una ferrovia nantu à stu ponte. Avemu ancu purtatu esenzione di TVA. Hanu pruvatu à attirà l'esenzione di VAT quì è quì. Ùn ci hè micca una perdita fiscale quì. L'omu hà da fà in 4 anni, spende 4 quadrillion, è truvà finanziamentu per 600-700 million VAT. In altre parolle, truverà un finanziamentu per finanzià u statu. Questu aumenta u costu finanziariu. Chì face, dicemu chì avemu datu 10 anni di tempu di operazione. Serà dedutu da a TVA quì. Avà ùn ci hè bisognu di sta vergogna. Da u principiu, dicemu: "Ùn cumprà micca, fratellu". Inseme tuttu questu, u prugettu hà pussutu esse finanziatu, fattu in menu tempu, è cusì l'offerta hè ghjunta. Ùn sò micca ciò chì vene dopu, ma l'offerta hè ghjunta. "Ci hè statu abbastanza cumpetizione", disse. Dichjarà chì ùn ci hè micca una sucietà turca chì offre solu per l'offerta, Yıldırım hà dettu: "Questu ùn hè nunda di novu, è una pruposta da u consorziu turcu per u prughjettu di Istanbul Izmit traversa Izmir, chì hè un prughjettu più grande, è per i 11 miliardi di lire. prughjettu, in marzu di u 2009, quandu a crisa glubale era in u so piccu, avemu avutu. Questu mostra chì; Ci hè avà un forte putere puliticu in Turchia, ci hè stabilità, ci hè fiducia. Avà hè pussibule invistisce micca solu in u futuru di Turchia, ma ancu 20 anni da avà. Avemu diventatu cusì ", disse.

Yıldırım, annantu à una quistione nantu à u Ponte di u Bosforu chì era chjusu à i trasporti durante a tempesta accaduta l'altru ghjornu, hà dettu: "I ponti anu cundizioni di travagliu sicure. U ponte travaglia finu à una certa carica di ventu. Hè necessariu chjude sopra à una certa carica di ventu. Era 128 km quì. Avemu avutu à chjude. S'è no l'avemu spentu, s'è no avemu avutu una risonanza, Diu ùn ci vole, centinaie di millaie di veiculi è persone nantu à ellu... Ùn pudemu micca mette in periculu a so sicurità. Questu hè una precaution. Sta misura esiste ancu in l'aviazione. Ci sò misure cum'è se u ventu laterale passa sopra u valore o qualcosa. Quessi sò e misure di sicurezza. Sò i standard applicati per ogni veiculu ".

Dopu una dumanda annantu à l'accidentu di Çaycuma, Yıldırım hà dettu: "15 di i nostri citadini anu persu a vita in l'accidentu di Çaycuma. Qualchidunu di elli sò stati truvati, alcuni di i so corpi ùn anu pussutu esse trovu. U travagliu cuntinueghja senza interruzzione. Eccu a cosa: Un ponte custruitu in u 1951. Dopu, i cuntrolli di stu ponte sò stati fatti continuamente. U mantenimentu hè ancu fattu. È dopu, nantu à dumanda, avemu custruitu un altru ponte in u 2009. Sta volta, u novu ponte hè veramente un ponte chì hà da trattà tuttu u trafficu. Hanu fattu una ghjunta è una partenza. Hè stata trasferita à a cumuna, ma u so mantenimentu cuntinueghja à esse fattu da l'Autostrade. Stu prublema hè in investigazione, aghju datu struzzioni. L'investigazione amministrativa cuntinueghja. L'investigazione forensica cuntinueghja à l'uffiziu di u procuratore. U primu scupertu hè questu: Quandu a sabbia hè stata presa da e diverse parti di u fiumu, i fossi sò furmati. Quandu l'acqua di neve si funnu, u flussu di l'acqua entrante hà aumentatu à 1000 tunnellate per seconda per via di sti foschi. Avanzate cù quelli cavità, hà scolpitu a parte di pila di u ponte finu à 5 metri sottu à a piattaforma induve e pile stavanu à pusà. Ci hè statu un colapsu tutale cù tanta acqua chì si precipitò. Ùn ci hè nunda in i materiali. I ferri sò solidi. Ùn l'anu micca pigliatu ancu. Ùn pudianu micca tagliatu. Hè cusì solidu, ma ùn colapsà micca da a bola di fondu. U ponte hà colapsatu quandu u sistema di pile hà inundatu. In breve, l'inchiesta cuntinueghja ", disse. Yıldırım hà infurmatu à i parenti di i citadini chì anu persu a vita in l'accidentu di Çaycuma chì ogni tipu di prublemi riguardanti e so lamentele sò stati trattati in u centru di crisa creatu da AFAD.

U Ministru Yıldırım, quand'ellu hè statu dumandatu annantu à l'obiettivi di u 2023 in relazione à u settore di l'informatica, hà dichjaratu chì l'informatica hè un cambiante di ghjocu è hà dettu: "Nè e statistiche ùn si adattanu, quandu a pianificazione. U tempu è i numeri vi mintunu ancu. E vostre previsioni sò insufficienti. Cumu parlemu quì, pudete esse sicuru chì qualcosa di novu hè statu scupertu. Di sicuru, u Ministeru di Scienza, Industria, Tecnulugia, u Ministeru di Trasportu, u Ministeru di l'Educazione Naziunale sò stakeholder. Ci sò TUBITAK è università. U sicretu hè l'innuvazione ", disse. Sottulineendu a necessità di cuncentrazione annantu à stu travagliu, Yıldırım hà dettu: "Avemu bisognu di sustene assai l'attività di R&D. A parte di i studii di R&D in u budgetu hà aumentatu da 0,4 per centu à 0,9 per centu, ma ùn hè micca abbastanza, u nostru scopu di 2023 hè di 2,5 per centu. Avemu anticipatu chì u fatturatu in u campu di l'informatica serà di 160 miliardi. Pensu chì anderà sopra. Avemu anticipatu 30 milioni di abbonamenti à banda larga, hè digià aumentatu à 18 milioni. U nostru scopu 2015 era 15 milioni. Forse ci tocca à ricunsiderà. Turchia si svilupperà cù l'informatica, u futuru vene cù l'informatica ", disse.

"Chì tipu di misure sò pigliate per eliminà a densità in l'aeroportu di Atatürk?" Spieghendu chì anu fattu migliure in i lati di l'aria è di parcheghju per migliurà u trafficu, Yıldırım hà dettu: "U trafficu hè aumentatu 4 volte. L'Atatürk Airport gestisce attualmente più di 50 per centu di u trafficu chì deve trattà. Cumu avemu fattu questu? Avemu ricustruitu a pista 0523 è hà aumentatu a capacità quì. Avemu rivisatu è rinnuvatu i sistemi di navigazione. Avemu pigliatu alcune precauzioni speciali. Andemu più di 1000 trafficu avà. Hè 1070-180 per ghjornu. In realtà, u limitu massimu per questu hè 600. U so tempu era 35-40, avà ci sò ghjorni quandu ghjunghje à 70. Allora chì una nova pista pò esse custruitu quì, nimu ùn hè una suluzione. Diciamu chì avemu custruitu una nova pista. Minimu 5 miliardi di dollari... A suluzione hè; Avemu travagliatu per migliurà un pocu di più trafficu. Alcune di i ritardi sò ligati à u parcheghju. Aduprà a zona aduprata da i militari per u parcu. Avemu da fà megliurenze in u latu di navigazione, ma sò tutte e migliure parziali. Deviaremu alcuni aerei in altre direzzione. Puderemu più opportunità per i voli programati. Quessi sò misure chì daranu un pocu di sollievu à cortu è mediu termine, ma l'aumentu di u trafficu hè cusì brutale chì ùn pudemu micca seguità. suluzione; Andemu ancu in licitazione per u 3u aeroportu quist'annu ", disse. In quantu à a sospensjoni di i servizii di treni Istanbul-Ankara per via di l'opere di treni à alta velocità, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Uperà una sola linea hè tecnicamente micca pussibule in termini di sicurezza, ma questu hè una cosa tempurale. Ùn simu micca 2, ma 3 linee ", disse. Yıldırım hà aghjustatu chì u tunnel di attraversamentu di u tubu di l'autostrada hà da cumincià à esse scavatu à a fine di questu annu è serà finitu in 2015.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*