Haydarpasa Suburban Station

Haydarpasa Suburban Station

Haydarpasa Suburban Station

U sultanu ottomanu di u periodu II. Durante u regnu di Abdülhamid, a so custruzzione principia u 30 di maghju di u 1906 è hè stata messa in serviziu u 19 d'aostu di u 1908. Sicondu un rumore, III. Hè statu chjamatu dopu à Haydar Pasha, unu di i pascià di Selim. A custruzzione di l'edificiu hè stata fatta da una cumpagnia tedesca sottu u nome di Anadolu Bağdat. Inoltre, cù l'iniziativa di un tedescu, hè stata custruita un frangifluttu davanti à a stazione è e strutture sò state custruite per a funzione di carricà è scaricà e merchenzie cummirciali di i carri chì venenu o vanu in Anatolia.

U prughjettu preparatu da dui architetti tudischi, Otto Ritter è Helmuth Cuno, hè ghjuntu in vigore, è i scalpelli tedeschi è taliani anu travagliatu inseme in a custruzzione di a stazione. Duranti a Prima Guerra Munniali, una gran parte di l'edifiziu hè stata dannighjata in u risultatu d'un incendiu chì s'hè scoppiatu in u 1917, quandu i munizioni in u magazzinu di a stazione sò stati sabotati. L'edificiu restauratu hà pigliatu a so forma attuale. In u 1979, u vetru di piombu di l'edificiu, fattu da u maestru O Linneman, hè statu dannatu per l'esplosione è u calore chì hè accadutu in u risultatu di a scontru di u cisterna chjamatu Independenta cù una nave off Haydarpaşa. In u 1976 hè stata largamente restaurata à a so forma uriginale, è à a fine di u 1983 hè stata fatta a risturazione di e quattru facciate è duie turri.

A causa di u focu pisanti nant'à u so tettu u 28 di nuvembre di u 2010, u so tettu s'hè cascatu è u 4u pianu hè diventatu inutilizabile.

In u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, per via di i travaglii ferroviari in a sezione Istanbul-Eskişehir, i servizii di treni in tuttu u paese sò stati sospesi per 1 mesi da u 2012 di ferraghju 24.

orologio di u tettu

L'orologio nantu à u tettu di a stazione hè statu finitu in u 1908, inseme cù l'edificiu stessu, à u cuntrariu di parechji orologi simili di tettu è facciata in Anatolia. U clock nantu à u frontone cù decoru baroccu hè custituitu da un quadrante circular. Mentre u mecanismu originale di l'orologio hè cunservatu, i numeri arabi orientali nantu à u quadrante sò stati rimpiazzati cù numeri arabi cù a Rivuluzione Alfabetu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*