Eccu u Marmaray chì hè vicinu à a fine !

treni marmara
treni marmara

Rails cuminciaru à esse stallati in u tunnel di tubu custruitu 60 metri sottu à u Bosforu. U prughjettu di Marmaray cuntinueghja à piena velocità. Gebze è HalkalıU puntu più curiosu è interessante di u prugettu chì unisce Istanbul cù u sistema ferroviariu suburbanu hè senza dubbitu u tunnel di tubu immersi custruitu sottu u Bosforu ...

A custruzzione di u tunnel di tubu più prufondu di u mondu, custruitu 60 metri sottu à u livellu di u mari, hè stata finita è i rails sò cuminciati à esse stallati. U tunnellu longu di 1 km, per quale circa 1.4 milione di metri cubi di sabbia, ghiaia è roccia sò stati eliminati, hè custituitu di 11 parti. I pezzi sò cun cura in a trinchera aperta à u fondu di u mari è si riuniscenu à una prufundità di 60 metri.

GEBZE, HALKALI SERÀ 105 MINUTI

Cù u prugettu, e linee di ferrovia da i dui lati di u Bosforu seranu cunnessi l'una cù l'altru cù una cunnessione di u tunnel ferroviariu chì passerà sottu à u Bosforu. A linea passerà sottuterra in Kazlıçeşme; Procederà lungo e nuove stazioni di metro Yenikapı è Sirkeci, passerà sottu u Bosforu è cunnetta à Üsküdar, un'altra nova stazione di metro, è rinascerà in Söğütlüçeşme. Cù u prugettu, Gebze-Halkalı Ci hà da piglià 105 minuti trà Bostancı è Bakırköy, 37 minuti trà Bostancı è Sirkeci, è 4 minuti trà Üsküdar è Sirkeci.

APRERA U 29 OTTOBRE 2013 !

Marmaray, unu di i più grandi prughjetti di infrastruttura di trasportu in u mondu, hè inundatu di visitatori. Nutendu chì u prughjettu hà attiratu una grande attenzione da a cumunità scientifica, accademichi è studienti dapoi u principiu in u 2004, i funzionari anu dettu: "Avemu avutu quasi 15 mila visitatori. Avemu avutu visitori da parechji paesi, università è urganisazioni non governamentali. "Questu hè assai impurtante per a prumuzione di u prugettu è di u nostru paese", disse. L'autorità anu dichjaratu chì u prughjettu hà ghjuntu à u puntu induve pò esse uscita da Kazlıçeşme quandu entra da Ayrılıkçeşme è hà dettu: "I tunnel sò avà cunnessi l'un à l'altru. Cum'è dichjaratu da u nostru Primu Ministru, i treni operanu in u sistema da u 29 d'ottobre di u 2013.
"Femu un sforzu", disse.

RESISTANT À 7.5 MAGNITUDE TERREMOTU

L'autorità anu dettu chì u prugettu hè statu cuncepitu per esse resistente à un terremotu di magnitudine 7.5, cum'è u cuntrattu, è spiegà e misure di sicurezza pigliate cusì:

"Ci sò uscite d'emergenza ogni 200 metri. A sicurità di u focu di u sistema serà custruitu in u tunnel è l'edifici di stazione. Attualmente ùn ci hè micca flussu d'aria in a zona di custruzzione. In ogni casu, quandu u sistema hè messu in opera, unità di furnimentu d'aria seranu aghjuntu à u sistema. "Questi furnisceranu abbastanza aria in u tunnel".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*