Skiing in Konya à a mità d'aprile

cunyaderbent aladag
cunyaderbent aladag

L'amatori di sci in Konya anu piaciutu di scià à a mità d'aprile. Un avvenimentu di prumuzione di ski hè statu tenutu à una altitudine di 2 mila metri in Aladağ, à una altitudine di 385 mila 2, chì si trova in i cunfini di u distrittu di Derbent è induve si travaglia. realizatu per fà di Konya un centru di sport invernale. In l'avvenimentu urganizatu da a municipalità di Derbent, i dilettanti di u sci è un gruppu di studienti di Konya anu piaciutu di scià à a mità d'aprile. In più di quelli chì piacenu à scià cù u so equipamentu di sci, gruppi di studienti chì anu sciatu nantu à nylon, sacchetti è sacchetti è sparte sta gioia creanu imagine culurite. L'alti parti di Aladağ hà attiratu l'attenzione cù i crocuses chì fiorianu cù a stagione di primavera, cù l'imaghjini di cartolina chì hà creatu in natura cù a so tappa bianca è verde. U sindaco di Derbent Hamdi Acar hà presentatu a regione in una dichjarazione à i ghjurnalisti quì.

Dichjarà chì Aladağ, chì hè solu 30 minuti di distanza da Konya, hè cum'è un tesoru nascostu di a regione, Acar hà dettu chì à a so iniziativa, a Direzzione Generale di Ghjuventù è Sport è i funzionari di a Federazione di Ski anu revelatu chì era un locu assai adattatu per sport d'inguernu cum'è u risultatu di l'investigazioni è studii in a regione. . Acar hà dichjaratu chì l'autorità chì veneranu di novu in Aladağ in i ghjorni à vene effettueranu studii fisici quì, è altri studii seranu realizati per determinà u locu di e zone di piste, sistemi di telecabina di hotel. Ricordendu chì l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Konya hà ancu inclusu in u prugramma d'investimentu per trasfurmà Aladağ in una stazione di sci, Acar hà enfatizatu chì i studii finali riguardanti u prugramma d'investimentu seranu realizati in questu mese. Acar hà dettu: "Questu hè u locu più adattatu per i sport invernali in Konya. Dunque, pensemu chì ci saranu grandi ritorni è a ghjente serà felice quì. Micca solu fà sport invernali in l'inguernu, u turismu di a natura hà da guadagnà impulsu quì, spazii induve in particulare i nostri squadre di football impurtanti ponu campà, è stu putenziale pò esse utilizatu in parechje manere cù l'escursionismo, i sport di trekking è e zone di caccia ", disse.

Intantu, l'entusiasta di sci Hakan Kaynaroğlu, chì scia nantu à i pendii di a muntagna in u quadru di l'avvenimentu, hà enfatizatu chì hè assai piacevule per truvà una neve cusì bella per scià, soprattuttu à a mità d'aprile, è hà dettu: "Speru. Konya serà benedettu cù sta stazione di sci. Semu un gruppu di 200 persone in Konya è di solitu andemu à Isparta Davraz per u sci. Spergu chì veneremu in Derbent da avà ", disse. - UAV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*