U Guvernu duverebbe sustene u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera

U sindaco metropolitanu di Mersin Özcan. U guvernu deve sustene u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera.
L'implementazione di u prughjettu di trasfurmazioni urbani eliminà l'imaghjini primitivi.

  • U sindaco metropolitanu di Mersin, Macit Özcan, hà dettu chì a trasfurmazioni urbane sguasserà l'imaghjina primitiva à l'entrata di Mersin.

A municipalità metropolitana di Mersin hà tenutu a so riunione regulare in aprile sottu a presidenza di u sindaco Macit Özcan. Rispondendu à e critiche di i gruppi di partitu in quantu à u rapportu di l'attività di l'annu fiscale 2011 di a Municipalità Metropolitana, u sindaco Özcan hà dichjaratu chì u rendimentu di l'annu fiscale 2011 di a municipalità hè stata realizata da 90 per centu, è una deviazione di 10 per centu seria un grande successu in u rendiment. misurazione. Esprimendu chì u prublema di u prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru in i so rapporti annuali hè u bilanciu è chì anu bisognu di sustegnu di u guvernu in questu sensu, Özcan hà dettu: "Aspittemu u sustegnu di i nostri membri di u cunsigliu municipale di u Partitu AK. Tuttavia, ci vole à piglià l'opinioni di i cummercianti nantu à a strada induve u sistema di ferrovia ligera passa. Perchè in u passatu, ci era grandi prublemi in Antalya in questu sensu. Intantu, u Pianu Maestru di Trasportu di a nostra cità hè statu preparatu ", disse.

Spieghendu chì anu cuminciatu à fà arrangiamenti à l'entrata di a cità, Özcan hà dettu: "I quartieri piloti induve a trasfurmazioni urbane serà implementata sò situati à l'entrata di a cità. L'implementazione di u prughjettu di trasfurmazioni urbani sguasserà ancu sta maghjina primitiva.

Dichjarà chì anu ottenutu l'appruvazioni necessarie da tutte l'istituzioni pertinenti di u statu è cumpletu a facilità per a custruzzione di l'Aquapark, Özcan hà dichjaratu chì ùn ci hè micca un elementu illegale in quantu à a facilità Aquapark, ma ch'elli apriranu a facilità chì pensanu. apre stu mese dopu a denuncia di un citadinu. Informendu chì anu cambiatu à u sistema di smart card in u trasportu, Özcan hà dettu: "L'applicazione di smart card hè avà aduprata in i nostri autobus. In questu modu, eviteremu l'applicazioni di passageri illegali è falsi di biglietti è rendemu a nostra attività più prufittuosa ".

Dopu à e dichjarazioni di u presidente Özcan, a riunione di l'Assemblea hè finita cù l'elezzione di u pianu è u bilanciu, l'ambiente è a salute, a zonificazione è i travaglii publichi, l'educazione-cultura è u sport, i cummissioni di trasportu è i membri di u Cunsigliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*