Passu à Passu à u Centru Logisticu!

mappa di i centri logistichi di Turchia
mappa di i centri logistichi di Turchia

Süleyman Karaman, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà dichjaratu chì cù u Centru Logisticu Palandöken chì deve esse stabilitu in Erzurum, una capacità di trasportu di 437 mila tunnellate serà furnita à u settore logisticu turcu. Dichjarà chì u prucessu di espropriazione di Erzurum Palandöken Logistics Center, chì si trova accantu à a Zona Industriale Organizzata, chì hà cuminciatu à esse stabilitu in 2008, cuntinueghja, l'edifiziu di serviziu di logistica chì appartene à l'istituzione serà cumpletu.

Dichjarà chì u Centru Logisticu Erzurum Palandöken furnisce à Turchia una zona logistica di 325 metri quadrati, Karaman hà dettu: "In u centru logisticu, automobili, carbone, ferru, farina, mattoni, piastrelle, cuntenituri, ceramica, alimenti, acqua, bevande. , fertilizzanti, trasporti militari, Era previstu di portà l'alimentazione è a paglia. U prugettu di Erzurum Palandoken Logistics Center hè statu preparatu è u pianu di zoning hè statu mudificatu. I prughjetti di superstruttura di u Centru Logisticu sò stati preparati. Cù u Centru Logisticu Palandöken da esse stabilitu in Erzurum, una capacità di trasportu di 437 mila tunnellate serà furnita à l'industria logistica turca. Un spaziu logisticu di 325 metri quadrati serà aghjuntu à u nostru paese ", disse.

"Cù u centru logisticu da esse stabilitu in Erzurum, circa 400 persone seranu impiegate. In i centri logistichi, i spazii di carica è scaricamentu di cuntenituri è di magazzinu, ogni tipu di servizii doganali, carichi di merchenzie periculosi è speciali, scarichi, spazii di magazzini, spazii di scaricamentu di carichi in massa, strutture suciali è amministrative, strutture di serviziu generale, banche, ristoranti, alberghi, mantenimentu. , impianti di riparazione è lavatu, stazioni di carburante, chioschi, magazzini è magazzini, centri di cumunicazione è spedizione, furmazione di treni, rotte di accettazione è spedizione.

I centri logistichi sò stabiliti in i zoni vicinu à l'OIZ

Karaman hà dichjaratu chì e stazioni di trasportu, chì restanu in u centru di a cità, sò state purtate da TCDD per risponde à i bisogni di logistica di trasportu in una zona chì pò esse preferita da i clienti, furnisce a transizione trà i modi di trasportu, cum'è in i paesi europei.

"U stabilimentu di un Centru Logisticu à 16 punti cuntinueghja. I nostri centri logistici in quistione sò Istanbul, Izmit (Köseköy), Samsun (Gelemen), Eskişehir (Hasanbey), Kayseri (Boğazköprü), Balıkesir (Gökköy), Mersin (Yenice), Uşak, Erzurum (Palandöken), Konya (Kayacık), Denizli (Kaklık), Bilecik (Bozüyük), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Mardin, Kars è Sivas sò centri logistichi ".

Karaman hà dichjaratu chì quandu i centri logistichi sò messi in opera, i servizii ligati à u trasportu di merchenzie seranu furniti in u megliu modu, è chì tutti i bisogni amministrativi, tecnichi è suciali di i clienti sò soddisfatti cù i centri logistichi, è ancu cuntribuiscenu. à u putenziale cummerciale è u sviluppu ecunomicu di a regione chì si trovanu.

Karaman hà nutatu chì cù i novi centri logistichi stabiliti, hè destinatu à furnisce à u Settore Logisticu Turcu una opportunità di trasportu supplementu di circa 26 milioni di tunnellate annu è 8,3 milioni di metri quadrati di stoccaggio di container, carica, trasportu è spaziu di scaricamentu.

Mappa di u centru logisticu di Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*