Bursa diventerà u Centru di Sistemi Ferroviari | Bursa Rail System

Sistema Ferroviario Bursa: Recep Altepe hà dichjaratu chì Bursa, sottu a guida di a Municipalità Metropolitana, hè a prima cità à pruduce veiculi domestici in un settore cù un mercatu di 1 trilione di dollari.

BURSA - U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà dichjaratu chì Bursa hè a prima cità à pruduce veiculi domestici in un settore (sistemi ferroviari) cù un mercatu di 1 trilione di dollari sottu a dirigenza di a municipalità metropolitana, è hà dettu: "Attualmente, assai partenarii. L'offerte si stendenu in Bursa. Chì avemu dettu ? Bursa serà u centru di i sistemi ferroviari è succede ", disse.

Bursa Rail System

Altepe, in a cunferenza di stampa chì hà tenutu in u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk per spiegà e so attività di 3 anni, hà dichjaratu chì u numeru di prughjetti pruduciutu è iniziati finu à avà hè 1069.

Dichjarà chì u metro, u tram è u stadiu di Bursa sò stati custruiti da ellu stessu, anche se i rivenuti municipali sò menu di Kocaeli, Istanbul, Ankara, Izmir è Mersin, Altepe hà enfatizatu chì hà fattu queste cose cù e risorse scarse di a cità.

Altepe hà nutatu chì anu finitu 496 prughjetti finu à avà, chì l'investimentu chì anu fattu in questi trè anni serà di 1,2 miliardi di lire cù i pagamenti di questu mese, chì currisponde à l'investimentu di 10 anni di a Municipalità Metropolitana.

Spieghendu chì cum'è a Municipalità Metropolitana, ùn anu micca i debiti ufficiali, solu deve à l'imprese di u cuntrattu è sò in una bona pusizione finanziaria, Altepe hà dettu: "Attualmente, tutti l'istituzioni di creditu è ​​i banche venenu à noi per dà novi prestiti".

Enfatizendu chì u travagliu più impurtante di stu periodu era a produzzione di u primu tram domesticu di Turchia, "Silkworm", prodottu sottu a guida di a Municipalità Metropolitana, Altepe hà dettu:

'' Avemu dettu; Custruiremu veiculi domestici, tramvii, vagoni di metro domestici, treni domestici, è parechje persone ùn anu micca cridutu quandu avemu dettu chì a fariamu. Questa hè a visione di a Municipalità Metropolitana, è oghje, un tram hè custruitu in una fabbrica chì fabrica macchine di taglio di lamiera. Hè diventatu u 6u paese in u mondu, u paese chì face tram è metro, Turchia, è a 7a cumpagnia hè surtita da Bursa. Questa hè a direzzione di a Municipalità Metropolitana, u prughjettu disegnatu da u nostru amicu cunsultante è Bursa's Silkworm è hè attualmente in l'agenda di Turchia. Bursa hè un settore cù un mercatu di 15 trilione di dollari in 1 anni, hè a prima cità à pruduce veiculi domestici in questu sensu. (AA)

Stu veiculu hè 99 per centu domesticu. Ma ci sò attualmente dui veiculi pruduciuti, chì anu passatu i testi, quelli veiculi sò vicinu à i standard mundiali, vale à dì, ponu marchjà nantu à e strade di l'Europa, in Germania, Francia, Italia, quelli veiculi sò finiti è seranu nantu à u rails in i ghjorni à vene, vi vede chì Turchia Si pò dinù fà assai megliu qualità chè l 'Europa. Stu veiculu hè cumpletamente fattu di Bursa, hè un pruduttu domesticu, u so cervellu, a testa, i roti è tuttu, tuttu u prughjettu hè domesticu. In i ghjorni à vene, u veiculu, chì hà da cunfurmà cù i normi mundiali, serà introduttu.

Dichjarà chì Ankara hè ancu daretu à sta industria, Altepe hà dettu: "Attualmente, u 51 per centu di esigenza domestica hè statu introduttu in queste opere, perchè questu hè avà fattu in Bursa. Da avà, quelli chì ricevenu licitazioni in Turchia seranu custruiti i so veiculi quì, ancu s'è una cumpagnia straniera a compra. Attualmente, parechje offerte di cullaburazione si riversanu in Bursa. Chì avemu dettu ? Bursa serà u centru di i sistemi ferroviari è hè. I parti più difficiuli in questu sensu sò passati, avà Bursa hè parlatu micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu, soprattuttu in Europa, nantu à questu sughjettu ", disse.

-''A custruzione ruvida hà superatu u 60 per centu''- Bursa Rail System: Bursa avarà un stadiu cù una capacità di 45 mila persone l'annu prossimu, ciò chì cunvene è induve l'urganisazioni di u mondu sò tenute, Altepe hà dettu:

''Stu stadiu aghjunghjera assai à Bursa, a visione di Bursa serà una di e strutture monumentali di Bursa in questu periodu. A persona chì entra in quellu stadiu capisce chì Bursa ùn hè micca una cità ordinaria. E persone chì entranu in stu stadiu capisceranu chì Bursa hè una cità grande è impurtante, una cità mundiale. Spergu chì u stadiu serà unu di i temi chì seranu discututi è purtati à l'agenda l'annu prossimu. Quandu hè finitu, mustraremu stu locu intornu cù soldi. Attualmente, a custruzzione ruvida hà superatu u 60 per centu.''

Nantu à una dumanda, Altepe hà dichjaratu ch'ellu ùn hà micca debiti à l'istituzioni ufficiali è chì i so altri debiti sò trà 130-140 milioni di lire, è hà nutatu chì 4 milioni di lire sò andati in i so cassaforte in i primi 90 mesi, dunque i so debiti diminuinu i debiti à i cuntratturi eranu circa 35 milioni di lire.

Surghjente: http://www.beldegazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*