Tessemu u mondu turcu cù rete di ferru

A linea ferroviaria Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku serà aperta versu a fine di l'annu. Cù a cumissioni di a linea, a storica "Silk Road" hà da vene à a vita cù rails. U trasportu ininterrottu serà furnitu trà tutti i stati turchi è trà a Cina è l'Europa.

Cù l'attivazione di a linea ferroviaria Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku di 698 km, a strada di trasportu più ecunomica, più corta è sicura serà stabilita nantu à a storica Strada di a Seta.

A diaspora armenia prova à ingannà u mondu imbarcandu in una campagna di genocidiu sottu u pretestu di u 1915 anniversariu di l'avvenimenti di u 100. Contr'à queste attitudini ostili, Ankara hà pigliatu l'offensiva per chjappà un colpu contru à l'Armeni. A cunnessione ferroviaria trà Turchia, Georgia è Azerbaijan, chì hà disattivatu l'Armenia dopu à i pipeline di petroliu è di gasu naturale, hè stata implementata à a fine di questu annu. Cù a messa in funziunamentu di a "Line Ferroviaria Kars-Ahılkelek-Tbilisi-Baku", una cunnessione ininterrotta serà furnita trà a Cina è l'Europa, è a storica "Silk Road" torna à a vita cù i binari.

DA CINA À EUROPA
A linea si fusiona cù a Republica Populare Chine è a Ferrovia di u Kazakistan à l'est è serà cunnessa à a reta ferroviaria europea via u tunnel ferroviariu di Marmaray cù u passaghju di u Bosforu. Un trasportu ininterrottu, affidabile è veloce di carichi è passageri serà furnitu trà l'Asia è l'Europa. Hè previstu di portà 4.5 milioni di tunnellate di carica in u primu annu, cù a realizazione di u prugettu, à quale a Cina è u Kazakistan anu datu un grande sustegnu. Hè destinatu chì a quantità di carica da esse trasportata da a linea ghjunghje à 2023 milioni di tunnellate per u 30.

EEREVAN DISABLED
Cù a nova linea, a linea ferroviaria armena serà annullata. Cusì, l'Armenia serà disattivata. A ferrovia apre ancu un novu corridore nantu à a linea nord-sud. Pressing Yerevan, Turchia hà iniziatu ancu una mobilizazione pulitica. Una riunione impurtante serà tenuta in Ankara per creà una forte diaspora turca à l'esteru. A Presidenza per i Turchi à l'Esternu è e Cumunità Relative, guidata da u Vice Primu Ministru Bekir Bozdağ, riuniscerà 500 organizzazioni turche à l'esteru in ghjugnu è settembre. In u cungressu, a cuscenza di l'urganisazioni turchi serà aumentata micca solu in Europa è in l'America, ma ancu in tutte e regioni da u Mediu Oriente à u Far East, da u Caucasu à l'Asia Centrale.

Fonte: Ghjurnale Türkiye

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*