A marzu versu Ankara per TÜVASAŞ Cumincerà oghje

Comu hè cunnisciutu, a nutizia nantu à u trasferimentu di TÜVASAŞ à Ferizli hè persistente à l'agenda. U nostru sindicatu piglia una pusizione contr'à st'evenimentu di trasferimentu cù diverse attività. Ùn avarà micca un effettu pusitivu nantu à TÜVASAŞ è Sakarya. In questu cuntestu, parechji comunicati di stampa sò stati fatti finu à avà, è dopu à u comunicatu di stampa da esse fattu davanti à TÜVASAŞ u 27.04.2012 à 13:45, a marcia finisce davanti à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. è a marcia versu Ankara serà principiata.

A dichjarazione publicata da a nostra Presidenza Branch Sakarya nantu à u sughjettu;

TÜVASAŞ, unu di i stabilimenti industriali assai impurtanti di u nostru paese è regione, hè una di e Filiali di TCDD è hè stata creata in 1951. Dapoi l'anni 1960, cù un centu per centu di prughjettu domesticu, tutti i vagoni di passageru sottu u serviziu di TCDD sò stati pruduciuti per cinquant'anni, è a manutenzioni periodiche, i malfunzionamenti è e riparazioni sò state realizate per sessant'anni.
Nta l'ultimi mesi, e nutizie nantu à u trasferimentu di TÜVASAŞ à Ferizli sò state portate persistenti à l'agenda da alcune persone. Cum'è u mutivu, mostranu chì a terra operativa di TÜVASAŞ hè insufficiente.

Stu ragiunamentu hè assolutamente micca veru. Perchè e fabbriche di vagoni più impurtanti in u mondu operanu in spazii cummerciale assai più chjuchi cà TÜVASAŞ. Per esempiu; A fabbrica di CAF in Saragozza, chì hè a più grande fabbrica di vagoni in Spagna induve cumprà vagoni di treni d'alta velocità, hè 71.800 m², a so fabbrica in America hè 37.200 m², 151.038 m², una di e più grandi fabbriche stabilite da BOMBARDIER in Cina, WAGONPARS 330.000 in Iran. m² ROTEM in Corea fabrica 1000 vagoni à l'annu in una zona chiusa di 340.000 m² in solu 70.000 m². TÜVASAŞ, invece, cuntinueghja a so attività in una zona chiusa di 359.000 m² in 80.000 m². Comu si pò vede, a summa di i campi operativi di a maiò parte di e cumpagnie principali di u mondu ùn hè mancu quantu l'area chjusa di TÜVASAŞ. Inoltre, TÜVASAŞ hè una urganizazione chì ùn contamina micca l'ambiente in alcun modu è ùn hà micca un effettu negativu nantu à u trafficu urbanu.

Ebbè, perchè questu avvenimentu di trasferimentu hè purtatu à l'agenda di l'opinione publica di Sakarya persistente? A megliu risposta à sta quistione hè oculata in e seguenti parolle di u nostru Onorevoli Direttore Generale in una entrevista cun ellu in 2011.

"Un cuntrattu di milioni di euro hè statu firmatu cù Eurotem u 6 di settembre di u 2010 per a fabricazione di veiculi TÜVASAŞ Marmaray Project, chì anu un putere significativu in u mercatu naziunale. In l'ultimi sette anni, da u 2003 à u 2010, circa $ 553 milioni hè statu righjuntu. TÜVASAŞ, chì hà riesciutu à esse in a lista di e Top 500 Imprese Industriali di Turchia, hà aumentatu a so produtividade in a produzzione è hà aumentatu i so rivenuti di vendita à u listessu ritmu. U budgetu 2011 di TÜVASAŞ hè di 290 milioni di lire turche in totale. Inoltre, un flussu di valuta straniera di 30 milioni d'euros serà furnitu per 32 vagoni di dorme da esse custruitu in Bulgaria. Senza dubbitu, u più forte attore di Turchia in e ferrovie naziunali è internaziunali hè Türkiye Vagon Sanayi A.Ş. questu hè TÜVASAŞ. TÜVASAŞ, chì hà una fabricazione annuale di 79 vagoni è 197 capacità di riparazione di vagoni in una superficie totale di 2 mila 359 m73, 2 mila 65 m500 di quale hè una zona chjusa; Hà 5 diverse Fabbriche: Manufacturing, Repair, Electrical, Electronic Processes, Chemical Processes and Bogie. Per TCDD, à a fine di u 2010, 784 vagoni di passageri sò stati fabbricati è 35 vagoni di passageri sò stati mantinuti, riparati, rivisioni è mudernizzati, è hà alluntanatu a Turchia da esse dipendente di l'esteru in u campu di i veiculi ferroviari è hà fattu una cuntribuzione significativa à u ecunumia naziunale. L'esistenza di TÜVASAŞ hè u più grande ostaculu à u capitale straneru. "
Semu d'accordu cumplettamente cù i risultati di u nostru Onorevoli Direttore Generale. A rapida diffusione di u nostru nome in i mercati internaziunali cù a cunniscenza è l'esperienza chì avemu preoccupatu imprese straniere chì operanu in stu settore.

Comu hè cunnisciutu, i zoni di pruduzzione è riparazione di TÜVASAS sò stati completamente distrutti in u terrimotu di Sakarya in 1999. Più di 70 milioni di TL sò stati investiti in l'ultimi deci anni per a ricustruzzione di e fabbriche distrutte è l'approvvigionamentu di l'equipaggiu, è oghje tutti i attellu è l'equipaggiu sò equipati di l'ultime tecnulugia. Dumandimu à u Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di e Comunicazioni à quelli chì provanu à trasportà TÜVASAŞ è quelli chì preparanu rapporti annantu à TÜVASAŞ. PER QUALI, CU QUELLA MENTE, CU QUA CUSCENZA CUSCIU VAI SCRAPU L'INVESTIMENTI DI 70 MILIONI DI TASCHE DI STA PUBBRA NAZIONE È A FABBRICA CU MINI DUE MILIARDI DI LIRA PREZZO ATTUALE ? CU QUÈ È CU CHE TIPI DI CUNISCENZE, DISCLAIMER ST RAPPORTU À U PUBLICU ?

Caru populu di Sakarya, un altru aspettu di u trasferimentu hè a Nova Legge Ferroviaria, chì hè per esse legalizzata. Quandu sta lege diventerà legale, TÜVASAŞ serà cacciatu da a pusizione di Filiale di TCDD. In altre parolle, ùn avarà micca ligami cù TCDD. Tutta l'area induve TÜVASAŞ opera attualmente appartene à TCDD.

In u prugettu di lege preparatu, hè dichjaratu chì l'istituzioni scluse da e filiali puderanu cuntinuà a so attività in i spazii ritenuti adatti da TCDD, à a cundizione chì paganu a so affittu, mostra chjaramente a gravità di a situazione. Ma malgradu questu, EUROTEM, chì hè una filiale cù una quota di partenariatu di 15%, continuarà à esse affiliata à TCDD. Eccu l'essenza di a parolla è tuttu.

Cum'è l'Unione di i Trasporti Turchi, avemu dimustratu a nostra pusizione contr'à i partiti ghjucati in TÜVASAŞ, è cuntinuemu à fà cusì. U bisognu più impurtante di TÜVASAŞ hè i travagliadori qualificati. Da oghje, avemu bisognu di almenu 500 travagliadori qualificati cù diritti suciali è sindacali chì sò graduate di Liceu Industriale Vocational è ancu MY School. Chjamemu à quelli chì sò andati in Ankara per traslassi a nostra fabbrica in Ferizli. Se pensate veramente à TÜVASAŞ, hè abbastanza per cuntribuisce à truvà una soluzione per a carenza di a nostra forza di travagliu.

Dopu à u comunicatu di stampa da esse fattu davanti à TÜVASAŞ u 27.04.2012 à 13:45 dopu a preghiera di u venneri, a marcia versu Ankara hà da cumincià. Un comunicatu di stampa serà fattu davanti à u Ministeru di i Trasporti, Comunicazioni è Maritime u 30.04.2012. Videndu a ghjente di Sakarya à u nostru latu à a cunferenza di stampa chì faremu u 27.04.2012 ci darà forza è morale in a nostra lotta. COMUNQUE NOI FACEMU, SAKARYA DEVE POSSIEDE TÜVASAŞ PRIMA DI TUTTI. GRAZIE À U PUBLICU DI SAKARYA

PRESIDENZA DI FILIAL TUS SAKARYA
CONSIGLIO DI AMMINISTRAZIONE

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*