A riunione di valutazione di u trenu d'alta velocità di Afyonkarahisar-Ankara hè stata tenuta

U guvernatore di Afyonkarahisar, İrfan Balkanlıoğlu, hà dettu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità serà a finestra di a cità à u mondu.

Balkanlıoğlu hà nutatu chì i principali paesi di u mondu utilizanu treni d'alta velocità à a "Reunione di Valutazione di Treni d'Alta Velocità" tenuta in l'uffiziu di u guvernatore è assistita da u Capu di u Dipartimentu di Custruzzione Ferroviaria di TCDD, Mustafa Babal, è i direttori di prughjettu.

Ricordendu chì u trenu d'alta velocità hè ancu ghjuntu in Turchia, Balkanlıoğlu hà dichjaratu u seguente:

"U trenu d'alta velocità, chì opera reciprocamente trà Eskişehir è Ankara, hà ancu cuminciatu à serve trà Ankara è Konya. A tappa d'Istanbul hè per esse cumpletata. Avemu da vene à a fine di un travagliu chì portarà Afyonkarahisar à una nova era è cambià a so vita. 36 cumpagnie anu presentatu offerte. In u scopu di stu prughjettu realizatu da TCDD, a linea di ferrovia d'alta velocità Afyonkarahisar hè stata offerta. A custruzzione principia prestu.

Dicenu: "Serà messu in serviziu in 3 anni". Unu di i prublemi più impurtanti riguardanti Afyonkarahisar hè induve si trova u bastimentu di a stazione. Perchè hè impurtante? Perchè Afyonkarahisar hè a capitale di u mondu in u turismu termale. U nostru numeru di alberghi 5 stelle righjunghji 10. U prughjettu di u trenu d'alta velocità serà literalmente a nostra finestra à u mondu. Tutti l'aerei diretti à Ankara pareranu avà sbarcati in Afyonkarahisar. Seranu quì in 1 ora è 15 minuti. U nostru aeroportu serà cumpletu quist'annu cù un travagliu intensu ".

-"Türkiye hè diventatu maiò in u trasportu" -

Balkanlıoğlu hà dichjaratu chì a Turchia hè diventata maiò in u trasportu è hà dettu: "Avemu vistu qualcosa chì hè difficiule di vede in una vita in 6-7 anni. Türkiye avà ghjunghje à tutte e so cità via strade divise. E strade sò custruite à u standard di l'autostrada. "Videmu chì simu un grande statu", disse.

Spieghendu chì Afyonkarahisar hè situatu à l'intersezzione di a terra, l'aria è a ferrovia è tutte l'arterie di trasportu, Balkanlıoğlu hà nutatu chì eranu inseme per piglià e decisioni ghjuste in quantu à a stazione di treni d'alta velocità.

U Capu di u Dipartimentu di Custruzzione Ferroviaria di TCDD, Mustafa Babal, hà dichjaratu ancu chì pensanu di custruisce a stazione di treni d'alta velocità Afyonkarahisar nantu à 6 decares di terra à u 140u chilometru di a strada Kütahya.

Dichjarà chì a parte di a linea ferroviaria di treni d'alta velocità trà Ankara è Afyonkarahisar finu à u paese Yenice di Polatlı hè stata finita, Babal hà aghjustatu chì ci restanu solu 160 chilometri di linea per u trenu d'alta velocità per ghjunghje à Afyonkarahisar.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*