Parolle forti da Yaman nantu à TÜVASAŞ

U presidente di a filiale di l'Unione Demiryol-İş, Cemal Yaman, chì era un invitatu in un prugramma di radiu, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à TÜVASAŞ è s'hè sbattutu à i pulitici. Eccu i dichjarazioni di Cemal Yaman in u radio show:
"A sede opera in Adapazarı dapoi u 1952. Havi un spaziu di 350 mila metri quatratu. Ha alloggi custruiti nantu à una superficie di 2 m200. In altre parolle, cuntinueghja a so attività in una superficia tutale di 2 mila m550. Da induve è induve venenu Tüvasaş, da quali numeri à quale numeri deve esse esaminatu bè.
"A fabbrica ùn hà micca prublema cù a crescita"
"Ci hè una percepzione cum'è se i pulitici vulianu ingrandà a fabbrica, ma simu scomodi cun ella. Nisuna cosa...
U numaru di travagliadori di sta fabbrica hè diminuitu à 750. Ancu s'è 1500 travagliadori sò purtati quì, anu da travaglià. A fabbrica ùn hà micca preoccupatu per a crescita. Ci hè una mancanza di staffu...
"Se vulete fà u bè, pigliate un travagliadore"
Se i diputati di Sakarya volenu fà bè à Adapazarı, ùn deve micca dì chì move Tüvasaş. U prublema più grande di sta fabbrica ùn hè micca u travagliu, micca u spaziu fisicu, ma a diminuzione di u numeru di travagliadori ... 40 persone si ritirate ogni annu. S'elli vanu, resteranu 400 persone. S'elli volenu ingrandà sta fabbrica, allora impiegheranu travagliadori quì. Ùn ci hè altru pussibule ...
I dui travagliadori anu da esse assuciati è 24 setti di l'Uffiziu Statale di Supply deve esse fattu. Ùn hè micca pussibule per i vagoni bulgari per esse abbastanza. Parechji prugrammi sò pruduciuti. Hè assai frivulu per purtà u trasferimentu di a fabbrica in un ambiente induve i prugrammi ùn funzionanu micca.
"Andemu in diretta"
Se i diputati di Sakarya volenu chì sta fabbrica sia spustata, lasciate ch'elli venenu è dìllu apertamente in una trasmissione in diretta in un show TV. Ch'elli ci piglianu in quella trasmissione in diretta, invitanu quelli chì sò interessati, è lascianu dì i so pinsamenti esattamente à a nostra faccia. Lasciate spiegà s'ellu si volenu spustà o micca, cusì pudemu sapè.
"Resta à l'agenda"
Dopu à u terrimotu, 100 miliardi di dollari sò stati spesi per stabilisce sta fabbrica. Quessi sò soldi publichi. Ùn vulemu micca esse rispunsevuli di dannu a pruprietà di u statu, questu hè avà investigatu. Quelli chì volenu chì Tüvasaş sia spustatu deve spiegà à u publicu ciò chì sò i so prublemi. Ch'elli denu i so ragiuni è spiegheremu i nostri ragiuni. Ùn ci hè micca cunsultazione. Ùn anu micca ghjustificazioni significativu, u so prublema hè di stà à l'agenda, per quessa, scaldanu u tema è mettenu davanti à noi. A ghjente hè stufa di u prublema Tuvasaş. Avà cura di u travagliu. Vulenu chjude i lochi è uttene punti. Questu ùn benefica à nimu.
"Camminu cù mille persone, micca 30 persone"
U Ministru di i Trasporti è TCDD ùn vede micca l'avvenimentu pusitivu. Ùn capiscu ancu ciò chì succede cù SATSO...
Trasportu Turcu Sen è Bureau Turcu Sen, vale à dì, 2 sindicati di i funzionari civili gridanu forte è dicenu: "Marcheremu à Ankara". Se a suluzione hè di caminari, camminu cù 30 persone, micca 1000 persone cum'è elli. Camminà, rompe o spilling ùn hè micca una suluzione.
"Ti tocca à pensà à l'imprenditori è i subcontraenti?"
Chì i deputati spiegà s'ellu volenu mantene Tüvasaş in vita o distrughjelu. Ùn tocca à l'avucati di pensà à i cuntratturi è i subcontrattori.
Ci sò 2 cumpagnie in Pamukova. Hanu custruitu 2 fabbriche novi. Ch'elli venenu à caccià i macelli prima. In l'anni 2000, hè statu decisu di demolisce. Aziz Duran ùn hà micca applicatu. Ci hè una maghjina brutta in u mezu ... Ma ùn ci hè micca una maghjina cusì brutta in Tüvasaş.
"Ùn sò micca un traditore"
I funzionari di Eurotem sò venuti à mè. Ùn anu micca un prublema per andà in Ferizli. Di sicuru, Ferizli hè ancu a terra di a patria... Ma u diputatu Ayhan Sefer Üstün o Hasan Ali Çelik deve dì chì vulemu traslassi a fabbrica à Ferizli per questu mutivu, allora sapemu s'ellu hè un mutivu validu o micca? Ùn sò micca un traditore. Mi piace ancu Ferizli.
"Tocca à voi di dirigelli?"
L'azzioni apparenti di i sindicati di i funziunarii ùn sò micca utili. Piglià un cuntrattu à Ferizli ùn risolve micca u prublema. Ayhan Sefer Üstün hè un membru di u parlamentu di i cuntratturi o di u populu? Hè à ellu di dirige l'imprenditori è i subcontraenti ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*