U pianu di trasfurmà i passageri di l'aviò à Metrobus è IDO in Istanbul hè diventatu una prova cumpleta.

U pianu di trasfurmà i passageri di l'aeroportu di Atatürk, chì andarà à u latu anatolianu, à u metrobus è à l'autobus marittimi, chì sò stati messi in pratica da u lugliu scorsu, obliga i passageri à luttà per ghjunghje à l'altra estremità di a cità, 3-4 trasferimenti cù e so valigie.
U prublema di catturà l'aviò di i passageri nantu à u Latu Anatolicu hè statu aghjuntu à a prova di ritardu in l'aeroportu di ISTANBUL Atatürk. Questu hè statu causatu da u pianu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul di trasfurmà i passageri di l'Aeroportu Atatürk in u Latu Anatolicu à i metrobus è l'autobus marittimi, chì sò stati implementati da u lugliu scorsu. Cù a nova applicazione, i passageri anu da luttà per ghjunghje à l'aeroportu da una punta à l'altru di a cità fendu 3-4 trasferimenti cù e so valigie. Mentre Havataş dice "ùn avemu micca l'autorità, ùn pudemu micca apre una linea" in quantu à stu prublema di e persone chì vivenu da u latu anatolianu, IETT risponde chì "a linea hè stata annullata perchè ùn ci hè micca abbastanza passageri". A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà pigliatu u serviziu di trasferimentu di passageri trà aeroporti è centri di cità da Havaş da u lugliu scorsu è l'hà trasferitu à Havataş, una sucietà formata da e cumpagnie Günaydın è Çimen, per un prezzu di 14 milioni 100 mila TL in cambiu di 24 milioni 675. mille biglietti. Duranti stu prucessu di trasferimentu, chì hà causatu intensi dibattiti in u publicu è implicava u trasportu di 1.5 milioni di passageri annu, alcune linee sò state chjuse è novi linee sò state messe in usu, chì furnisce l'integrazione trà metrobus è autobus marittimi è aeroporti.
Yenikapi invece di Kozyatagi
A prima di e linee annullate hè a linea di l'aeroportu Kozyatağı-Atatürk, chì furnisce u trasferimentu di passageri da u Latu Anatolicu à Yeşilköy. Sta linea hè stata rimpiazzata da servizii di ring à l'aeroportu Atatürk è Taksim da u portu di l'autobus marittimu di Havataş in Yenikapı. Per andà in Yeşilköy, i passageri di l'aviò duveranu prima viaghjà à Bostancı o à Yeşilköy per i so mezzi. KadıköyHà bisognu à ghjunghje à l'autobus marittimu in. Da quì, ponu andà à l'aeroportu di Atatürk pigliendu l'autobus marittimu, à Yenikapı, è da Yenikapı à l'autobus Havataş. Mentre chì, l'autobus Havaş chì partenu da Kozyatağı anu trasportatu i passageri direttamente à l'aeroportu di Atatürk.
Line hà bisognu di editazione
Dopu a lagnanza di i lettori di Hürriyet, u nostru amicu Birol Öner hà scontru cù i funzionari di Havataş, chì anu vintu l'offerta aperta da IETT in 2010. In a dichjarazione fatta da Havataş, hè dichjaratu chì u cuntrattu firmatu cù İETT ùn copre micca a linea di l'Aeroportu Kozyatağı-Atatürk, è chì un novu accordu deve esse fattu per apre a linea.
L'ufficiali IETT, invece, anu attribuitu u mutivu di l'annullamentu di a linea à a mancanza di capacità di passageru sufficiente. In a dichjarazione di IETT, "Dopu à l'iniziu di i servizii di Metrobus, a dumanda di sta linea hè diminuita assai. A nostra ricerca nantu à u sughjettu cuntinueghja. "Semu pronti à riviseghjà a nostra decisione s'ellu ci hè abbastanza dumanda", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*