Esame Metrobus di u Populu di Istanbul

Metrobus, chì hè u modu più faciule per andà da un locu à l'altru cù u metro in Istanbul, si trasforma avà in una prova per i citadini.
Ci hè stata una grande azione ieri à a fermata di metrobus Şirinevler/Ataköy. U fattu chì almenu 100 metrobuses eranu vioti à a fermata, induve circa 150-10 persone riunite, senza passageru, hà fattu a ghjente di Istanbul in pazzi. U citadinu chì hà tagliatu a strada ùn hà micca permessu u passaghju di i metrobus per un pezzu.
Metrobus, chì hè statu messu in pratica prima di l'elezzioni lucali di u 2009 è era u modu più faciule per andà da un locu à l'altru in Istanbul, hà avà cuminciatu à trasfurmà in una tortura per a ghjente di Istanbul.
Cuntrariu di i so publicità, hè assai difficiuli di cullà è di u Metrobus, induve a ghjente viaghja quasi sopra l'altru. Soprattuttu s'è vo site in l'ore di travagliu, u viaghju in metrobus si trasforma in una tortura cumpleta. Perchè sta volta, ancu per andà in u metrobus esige destrezza, per ùn dì micca viaghjà.
Una lotta hè scoppiata trà i passageri è i cunduttori di metrobus in a stazione di metrobus Şirinevler/Ataköy ieri sera.
U fattu chì almenu 100 metrobuses eranu vioti à a fermata, induve circa 150-10 persone aspittàvanu, è chì ùn anu micca pigliatu passageri, arraggiava a ghjente chì aspettava à a fermata.
A parte di u fattu chì i metrobuses ùn si fermavanu, u fattu chì unu o dui metrobuses eranu affollati è a ghjente ùn pudia micca cullà, aumentava u nervousità di e persone chì aspettavanu à a fermata.
A folla, chì aspittava circa 8-10 minuti in questu modu è era arrabbiata chì i metrobuses vacanti ùn si fermanu, infine bluccatu a strada per u metrobus. A tensione aumentata da i cunduttori di Metrobus chì rispundenu à e lagnanze di i passageri "Perchè passate viotu è ùn fermate micca" cù gesti di manu.
Infine, i passageri chì sbarcavanu nantu à a strada di u metrobus ùn permettenu micca di passà i metrobuses. Intantu, ci era una longa fila di metrobus nantu à a strada di metrobus.
Quandu e porte di i dui metrobusi, chì sò stati fermati è micca permessi di passà, si sò aperti à a fine, i passageri, chì aspittàvanu circa 10-15 minuti, anu pussutu cullà nantu à u metrobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*