U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Altepe, hà dettu chì i numeri parlanu, micca parolle

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dichjaratu chì i tassi d'investimentu chì anu fattu in 3 anni anu superatu i dati di 10 anni è hà annunziatu a quantità d'investimentu fatta inseme cù l'infrastruttura cum'è 2 miliardi TL.
Nutendu chì ùn deve micca un centesimu à u statu, u presidente Altepe hà dettu: "Da quandu avemu pigliatu u postu, avemu principiatu più di 1100 prughjetti. Avemu cumpiitu 500 di elli, è avemu da compie 600 di elli. Avemu travagliatu ghjornu è notte per Bursa è avemu superatu i nostri obiettivi ".
U presidente Altepe hà scontru cù l'Organizazione Provinciale di AK Party Bursa in Atatürk Congress and Culture Center (Merinos AKKM) Hüdavendigar Hall. In più di u presidente Altepe, u deputatu di AK Party Bursa İsmet Su, u presidente provinciale Sedat Yalçın, i burocrati metropolitani, l'amministratori provinciali è di u distrittu, è i membri di u cunsigliu di l'urganisazione di e donne è di a ghjuventù anu assistitu à a riunione, induve l'azzioni di 3 anni sò state valutate.
Dichjarà chì Bursa hà ricevutu l'investimenti chì hà pigliatu in 10 anni in l'ultimi 3 anni, u sindaco Altepe hà dettu chì a quantità di investimenti fatti in 3 anni, inseme cù l'infrastruttura, hà righjuntu 2 miliardi TL. Nutendu chì i numeri mostranu u voluminu di l'investimenti fatti in Bursa, u sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli anu finitu 1100 di i più di 500 prughjetti chì anu iniziatu dapoi u so postu, è i prughjetti 600 restanti sò per esse cumpletati.
Enfatizendu chì ùn anu micca debiti à u statu è chì l'investimenti sò fatti solu cù e risorse chì venenu da l'Iller Bank è u Ministeru di e Finanze, u sindaco Altepe hà dettu: "Servì Bursa hè difficiule, micca faciule. Ancu se u nostru redditu per capita hè più bassu di Istanbul, Ankara, Izmir è Kocaeli, ci sforzemu di mantene l'investimenti è i servizii attraversu a municipalità. Prima di tuttu, tuttu u nostru travagliu hè fattu per espropriazione. Sè aghjurnà i numeri, cum'è a Municipalità Metropolitana, demolite almenu un edifiziu quasi ogni ghjornu. Finu a ora, avemu espropriatu 700 edifici è pagatu un prezzu di 151 milioni di TL. Questu hè equivalente à 15 anni di voluminu. In altre parolle, avemu fattu l'espropriazione di 15 anni in 3 anni. Di novu cù l'ultima tappa universitaria, avemu custruitu a linea Bursaray di 26 chilometri. Avemu realizatu 320 chilometri di travagliu di allargamentu di strada ", disse.
U sindaco Altepe hà dichjaratu chì u prublema più grande di Bursa hè u trasportu è chì e linee di metro sò realizate da a Municipalità Metropolitana indipindentamente da u Ministeru di i Trasporti, è hà dettu: "Avemu messu in serviziu a fase universitaria di u sistema di ferrovia leggera in u ghjennaghju scorsu per fà riduce u prublema di trasportu. In novu, avemu realizatu a linea Emek senza spende soldi extra, cun risparmi di milioni di TL in a stessa offerta. Ancu s'è a linea Kestel-Gürsu ùn era micca in u prugramma, hè stata messa in offerta. Spergu chì a linea di metro ghjunghje à u centru di Kestel per via di u nostru travagliu. Inseme cù a linea Kestel, aumenteremu a linea di metro di Bursa di 17 chilometri.
U sindaco Altepe hà dichjaratu ch'elli ùn si cuntentanu micca solu di e linee di metro per a suluzione di u prublema di trasportu, ma chì travaglianu per custruisce l'est, l'ouest, u nordu è u sudu di a cità cù rete di ferru. Nutendu chì l'applicazioni di a linea di tram di l'arteria intermedia sò state iniziate cù a strada Cumhuriyet Caddesi-Davutkadı è chì i servizii nantu à sta linea cuntinueghjanu in modu sanu, u sindaco Altepe hà dettu: "A capacità di passageru nantu à a linea Cumhuriyet Caddesi-Davutkadı hà superatu 6 mila persone. per ghjornu. U nostru scopu hè di trasfurmà sta linea ancu più luntanu. Attualmente travagliammu nantu à cumu superà a rampa Davutkadı. Finizzeremu prestu sta materia. In novu, a linea di tram statua-Garaj hè attualmente in fase di offerta. Dopu à 1.5 mesi, avemu da cumincià à mette i rails nantu à sta linea. In seguitu, u nostru travagliu serà riflessu in ogni regione di Bursa ".
U presidente Altepe hà ancu mintuatu l'investimenti di prestigiu in Bursa in u so discorsu. Dichjarà chì i travaglii per aumentà a capacità di a funivia di 12 volte è per riduce a distanza trà Bursa è Uludağ à 22 minuti è per furnisce l'usu di l'estiu è l'invernu seranu finiti à a mità di l'annu prossimu, u sindaco Altepe hà dettu chì a custruzzione di u stadiu hà righjuntu u livellu di 70 per centu è chì l'apertura serà fatta l'annu dopu. Enfatizendu chì a cumpagnia di l'imprenditore hà passatu cù successu tutte e teste riguardanti a pruduzzione di tramvii domestici, solu a prova di guida resta, è chì andaranu in vendita dopu a prova di guida hè finita, u sindaco Altepe hà dettu: "In linea cù u prugettu presentatu. da a nostra Municipalità Metropolitana, Turchia hè diventata u 6u paese chì produce tramvii domestici è a cumpagnia hè diventata a 7a cumpagnia. U nostru travagliu hè ghjuntu à u primu postu ancu in Ankara, è u requisitu lucale di 50 per centu hè statu impostu à l'istituzioni pubbliche chì anu da cumprà tram. L'imprese chì vincenu l'offerta cumprà u 50 per centu di i vagoni da Bursa è a nostra ecunumia guadagnerà miliardi di dollari.
In u so discorsu, u presidente provinciale di AK Party Bursa, Sedat Yalçın, hà ringraziatu u presidente Altepe è a so squadra per a so sensibilità. Yalçın hà nutatu chì daranu u so megliu sustegnu à qualsiasi travagliu chì serve à a struttura storica policentrica di Bursa è l'identità di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*