Cù u novu investimentu portu di containeru iniziatu da TCDD in u Portu di Izmir, a capacità triplicarà

Cù u novu investimentu portu di containeru iniziatu da TCDD, a capacità triplicarà in u Portu di Izmir, chì era cunnisciutu in u passatu cum'è u più grande portu d'esportazione di Turchia, ma hà persu sangue per l'incapacità di investisce in u prucessu di privatizazione. Cù l'investimentu in u quali sò cuminciati i travaglii di riempimentu è di betonamentu, u portu puderà serve 3 navi à u stessu tempu.
U Portu di Izmir hè statu divisu in dui porti di passageri è di carichi cum'è parte di u travagliu di ristrutturazione.
Mentre i travaglii di privatizazione di u portu di i passageri, induve 273 mila turisti sò sbarcati da 498 navi di cruciera l'annu passatu, anu continuatu, l'investimenti sò stati cuminciati per aumentà a capacità in a sezione portu di carica.
Hè statu ancu dichjaratu chì l'annu passatu, 690 milioni di lire sò stati investiti in u portu di carica, induve 9 milioni 504 mila tunnellate di carichi sò stati trattati cù cuntenituri 90 mila TEU è un ingressu di 18 milioni di lire hè stata ottenuta.
In u scopu di u prugramma chì triplicarà a capacità di u portu, u primu passu hè statu fattu per riempie l'area intornu à u novu quay di silo. Novi grue è machini seranu disposti nantu à a zona di 110 decare per esse acquistata da u travagliu, chì hè previstu per esse cumpletu in questu annu.
Cù un investimentu di 2013 milioni di TL previstu per u periodu 2015-300, u Terminal di Container di a 2a Sezione serà stabilitu in l'area portu. Un quai di 429 metri di lunghezza è 750 mila metri quadrati di back field seranu guadagnati in l'area chì deve esse acquistata cumpiendu i 550 mila metri quadrati di zona di mare. Izmir Port, chì pò ancu serve 7 navi cù e gru per esse custruitu nantu à questa zona, puderà serve 16 navi à u stessu tempu.
Grandi navi veneranu ancu
Dichjarà chì, cù a fine di a seconda terminal di containeru, a capacità di gestione di u containeru di u portu, chì hè attualmente 830 mila TEU, aumenterà à 2 milioni 500 mila TEU, l'autorità portuali anu dichjaratu chì u prughjettu di dragage di u Golfu hè statu iniziatu in modu chì e navi grandi di nova generazione ponu attraccate in a Baia di Izmir.
Nutendu chì a Baia di Izmir hè pocu prufonda per i grandi navi, dunque, una strada d'acqua profonda cù una prufundità di 14 metri, una lunghezza di 14 chilometri è una larghezza di 250 metri serà aperta da l'entrata di u Golfu à u portu, i funzionari anu dettu. chì i studii EIA cuntinueghjanu in u scopu di u prugettu, in quale a municipalità metropolitana di Izmir hà participatu ancu in quantu à a pulizia di u golfu.
Nutendu chì u prugettu, chì hè previstu di costà 152 milioni di lire, hè previstu di esse cumpletu in u 2014, i funzionari di u Portu di Izmir anu nutatu chì cù a finitura di stu canale, i navi di containeru cù una capacità di 200 4 TEU finu à 350 metri ponu avà dock à u portu, cù navi cù una lunghezza di 10 metri è una capacità di XNUMX mila TEU.
L'autorità portuali anu dichjaratu chì a qualità di u fangu da esse sguassatu da u prughjettu di a via d'acqua profonda serà investigata, è se un fangu adattatu per u riempimentu hè determinatu, serà utilizatu in u travagliu di riempimentu da esse fattu per u Terminal di Container 2nd Section. Hè statu dichjaratu chì u travagliu cuntinueghja à determinà a qualità di a terra è u fangu di fondu per u prugettu, è i dettagli di u prugettu seranu determinati à a fine di l'annu.
Rimarchendu chì u Portu di Izmir diventerà di novu u più grande portu di containeru di Turchia cù questi investimenti, i funzionari anu dichjaratu ch'elli aspettanu chì e navi chì si sò diretti in altri porti in u passatu si devianu di novu à u Portu di Izmir per via di l'incapacità di u portu di investisce.
U portu di Izmir hè in un locu assai convenientu in quantu à u trasportu è u trasportu, in questu sensu, nisun portu pò cumpete cù Izmir, se l'obiettivu di esportazione di Turchia di 2023 miliardi di dollari per 500 hè realizatu, tutti i porti di a regione ponu travaglià à piena capacità, in stu sensu, ci hè un stabilimentu interportu, ci hè dinù enfasi chì ùn ci hè cumpetizione.
"A parte di Izmir aumenterà in modu esponenziale"
Geza Dologh, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Izmir Branch of the Chamber of Shipping, hà dichjaratu chì u futuru di Izmir Port hè assicuratu cù questi investimenti.
Nutendu chì l'investimenti à cortu termini determinati da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım per u Portu di İzmir sò stati cumpletati è l'investimenti à mediu termine sò cuminciati, Dologh hà dichjaratu chì u portu diventerà assertivu internaziunale in 2015, quandu questi l'investimenti sò previsti per esse cumpletati.
Spieghendu chì alcune navi anu preferitu i porti in Aliağa per l'incapacità di fà questi investimenti in u portu di İzmir, Dologh hà dettu:
"Dopu tuttu, i porti in Aliağa sò ancu i porti di Izmir. Fortunatamente, ci era porti in Aliağa à u mumentu di a congestione. Altrimenti, ci saria un grande prublema. I figuri di u mercatu di u containeru crescenu rapidamente. In u futuru, ci sarà abbastanza volume di container per tutti i porti in İzmir. Ci deve esse ancu una dolce cumpetizione trà sti porti. Quandu fighjate u totale di i porti in İzmir è Aliağa l'annu passatu, vede chì ci hè statu un aumentu di 10% in a quantità di manipulazione. Queste percentuali di crescita aumenteranu in modu esponenziale cum'è u Portu di Izmir aumenta a so capacità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*