Ankara averà unu di i sistemi ferroviari più originali di Turchia cù Başkentray

L'offerta per u Prughjettu Başkentray, chì include a ricostruzione di e linee suburbane Sincan-Kayaş, chì respirarà u trafficu di Ankara, hè stata fatta.
19 partenarii di cummerciale naziunali è stranieri anu participatu à l'offerta tenuta à a Direzzione Generale di TCDD. L'offerta più bassu per u prugettu, chì u costu apprussimativu hè statu determinatu cum'è 350 milioni 832 mila 791 Euros, hè stata data cum'è 186 milioni 235 mila 935 Euros. Cù u Prughjettu Başkentray, tutte e strade nantu à l'asse Sincan-Ankara-Kayaş seranu ricustruite. E stazioni è e piattaforme ghjunghjeranu à u standard di metro. A seccione Ankara-Sincan di u prughjettu, chì hè prevista per trasportà 110 milioni di passageri annu, serà finita in 15 mesi è a tappa Ankara-Kayaş in 18 mesi. Cù u sistema di signale chì deve esse stabilitu, un trenu di trasportu serà operatu ogni 2,5 minuti, è u tempu di viaghju di u Trenu High Speed ​​​​(YHT), chì hè di 19 minuti trà Ankara è Sincan, serà accurtatu da 8 minuti à 11. minuti. U direttore generale di TCDD Süleyman Karaman hà annunziatu chì a capitale Ankara averà prestu unu di i sistemi ferroviari più unichi di Turchia.
U Prughjettu Başkentray di 36 km di lunghezza, chì cuntribuisce assai à u trasportu urbanu di passageri di Ankara, hè statu messu in offerta à un costu di circa 350 milioni 832 mila 791. 17 offerte di cullaburazione cummerciale è cumpagnie 2 anu prisentatu una lettera di apprezzamentu à l'offerta, in quale anu participatu ancu imprese impurtanti di Russia, Cina, Spagna è Italia. U prughjettu, chì hè previstu di trasportà 110 milioni di passageri annu, include ancu assai innovazioni. Cù u Prughjettu Başkentray, i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Ankara-Sivas seranu integrati in a cità di Ankara. U tempu di viaghju di u Trenu d'Alta Velocità, chì hè di 19 minuti in u corridore esistente trà Ankara è Sincan, serà accurtatu da 8 minuti à 11 minuti. Cù sta diminuzione di u tempu, u tempu di viaghju trà Ankara è Eskişehir diminuirà à 1 ora è 5 minuti. E 4 strade esistenti trà Ankara è Behiçbey aumenteranu à 2, cumprese 2 treni à alta velocità, 2 treni suburbani è 6 treni cunvinziunali. Trà Behiçbey è Sincan, un totale di 2 strade seranu custruite, cumprese 2 treni à alta velocità, 1 treni suburbani è 5 trenu cunvinziunali. Trà Ankara è Kayaş, 2 linee seranu custruite per 1 treni suburbani, 1 veloci è 4 cunvinziunali. Un totale di 36 chilometri di rails seranu posti nantu à una strada di 184 chilometri. In u scopu di u prugettu, seranu custruiti 25 piattaforme, 13 passaggi autostradali, 2 passaggi autostradali, 26 passaggi pedonali è 2 passaggi per pedoni.
L'ostaculi nantu à e stazioni sò eliminati
E stazioni da esse custruite saranu dispunibili à i citadini disabili. Scale mobili è ascensori seranu custruiti in ogni stazione. Alimentazione, libri, ghjurnali, etc. I spazii di stazione chjusi seranu creati induve ponu facilmente risponde à i so bisogni. E strutture muderne seranu custruite in u fondu di a stazione di Yenişehir in u centru di a cità, è sopra a stazione in l'altri 6 stazioni.
BAŞKENTRAY hè INTEGRATA CU ALTRE LINEE METRO
L'integrazione di u Prughjettu Başkentray cù i sistemi ferroviari esistenti in a cità di Ankara serà assicurata. A cunnessione serà fatta cù a metro Keçiören in a Stazione di Ankara, cù a metro Batıkent in a Stazione di Yenişehir, è cù ANKARAY in e stazioni Kurtuluş è Maltepe. Una stazione muderna serà custruita in Emirler per permette à i passageri di u latu uccidintali, chì cresce è si sviluppa in termini di pupulazione, per cullà è scende da l'YHT senza vene à a Stazione di Ankara. In a nova stazione da custruisce, ci saranu spazii cummerciali è ancu i lochi induve i servizii di passageri seranu realizati. A linea suburbana serà separata da u trafficu ferroviariu di transitu è ​​serà trasfurmata in un modu di trasportu più funziunale, altu standard, còmode, sicuru è preferibile in termini di tempu, operazione è utilizatore. Cù u sistema di signale per esse stabilitu, un trenu di trasportu serà capace di operare ogni 2,5 minuti. A sezione Ankara-Sincan di u Prughjettu Başkentray hè prevista per esse cumpletata in 15 mesi è a sezione Ankara-Kayaş in 18 mesi.
ANKARA AVRÀ UNU DI I SISTEMI RAIL PIÙ ORIGINALI DI TURCHIA. MarblePort Turchia Custruzzione Naturale Pietre Mineraria è Portale di Marmura
U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dettu chì Başkentray ùn hè micca un prughjettu suburbanu ordinariu, forma a spina di u sistema ferroviariu nantu à l'assi est-ovest di Ankara. Ricordendu chì i prughjetti Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya YHT sò stati implementati è a custruzzione di a linea Ankara-Sivas YHT cuntinueghja, Karaman hà dettu: "Collegamu a nostra capitale à l'est è à l'ouest cù YHT. Ùn era micca sustenibile per operà tramindui suburbani, mainline è YHT cù a ferrovia esistente. Per quessa, separemu e linee di trasportu suburbani, principali è YHT l'una da l'altra in u scopu di u prugettu. Aumentemu e linee à 4 in certi lochi, 5 in certi lochi, è 6 in certi lochi. Ùn ci sarà micca passaghju à livellu nant'à a strada. Disponemu strutture d'arte è ponti in cunseguenza. Una cunnessione serà furnita à u metro è Ankaray via scale mobili da a Stazione Ferroviaria di Ankara è Sıhhiye. In pocu tempu, Ankara averà unu di i sistemi ferroviari più unichi di Turchia. Di sicuru, sapemu chì i nostri passageri chì utilizanu treni di trasportu soffrenu per pocu tempu. Tuttavia, vi vede chì vale a pena u sforzu quandu si mette in opera. Bona furtuna à Ankara.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*