Ferrovie aperti à e cumpagnie, TCDD serà rispunsevule per l'infrastruttura

TCDD serà rispunsevule per rinnuvà, espansione, mantene è riparà l'infrastruttura ferroviaria.
Sicondu u prugettu preparatu da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni; e cumpagnie puderanu operà nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale. TCDD, invece, serà rispunsevule per rinnuvà, espansione, mantene è riparà l'infrastruttura ferroviaria. Una cumpagnia di trasportu ferroviariu serà stabilita sottu u nome di a Direzzione Generale TÜRKTREN AŞ per serve cum'è operatore di treni ferroviari.
U guvernu apre e ferrovie à e cumpagnie. Sicondu u "Project Law on Liberalization of Railway Transport in Turchia" preparatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, i regulamenti destinati sò brevemente i seguenti:
* In 6 mesi da l'entrata in vigore di a lege, TÜRKTREN AŞ serà stabilitu per realizà u trasportu di merci è di passageri è servizii cumplementarii nantu à l'infrastruttura ferroviaria secondu i principii cummerciale. In un annu, u persunale chì presta i servizii di TCDD in quantu à a trazione, u trasportu di merci è di passageri è l'altru persunale necessariu, i veiculi rimorchiati è rimorchiati utilizati in questi servizii è tutti l'altri arnesi, equipaghji è dispusitivi cunnessi sò gratuiti cù i so diritti, crediti, debiti è obbligazioni, è saranu trasferiti à TÜRKTREN AŞ, inseme cù quelli pertinenti di e cause in corso.
* U finanziamentu di l'investimenti di TÜRKTREN AŞ inclusi in i so prugrammi d'investimentu per 5 anni, i deficit di finanziamentu in u bilanciu operativu, a diffarenza trà u deficit di finanziamentu attuale è u previstu in u bilanciu operativu serà coperto da u Tesoru, per via di u so capitale. .
* Entità giuridiche è cumpagnie pubbliche per custruisce a so propria infrastruttura ferroviaria; esse un operatore di l'infrastruttura ferroviaria nantu à l'infrastruttura ferroviaria di proprietà di elli è / o altre imprese; esse autorizatu da u Ministeru per esse l'operatore di treni ferroviari in a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale.
* TCDD serà assignatu cum'è l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria per u trasferimentu di l'infrastruttura ferroviaria statale in a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale. Migliurà, rinnuvà, mantene è riparà l'infrastruttura ferroviaria. Custruirà l'infrastruttura ferroviaria per u trasportu di treni à alta velocità.
Regulerà u trafficu. Operarà è averà questi spazii di stazioni, stazioni, centri logistichi è di trasportu è strutture simili chì ùn sò micca ligati à u trafficu ferroviariu operatu, senza monopoliu.

Fonte: t24.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*