Hè OBJECTU DI AUMENTA A PARTITA DI TRASPORTU FERROVIARI

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dichjaratu chì recentemente i movimenti di merchenzie da u mondu à i paesi Balcani anu cuminciatu à scorri in Turchia.
Mencionendu chì a parte di u trasportu ferroviariu hè di circa 2 per centu, Erkeskin hà dichjaratu chì, se u settore privatu faci u trasportu cù i so veiculi di trasportu nantu à e linee di u paese, ci sarà un aumentu di a qualità di serviziu è una migliione di i costi.
Erkeskin cuntinuò e so parolle cusì: "Cù a dinamica purtata da u settore privatu, avemu da cumincià à aduprà a nostra infrastruttura ferroviaria in modu più efficace. Dunque, pensemu chì a liberalizazione in questa direzzione serà assai benefica. Attualmente, a parte di u trasportu ferroviariu in Turchia hè di 2 per centu. Quandu si vede in Russia, ci hè finu à u 80-90 per centu di u trasportu ferroviariu, mentre chì l'America riceve una parte di u 50 per centu di u trasportu. I tassi sò bassi in Europa. U nostru scopu hè chì e ferrovie uttene prima una parte di quasi 10 per centu. Avemu u scopu di aumentà in i periodi seguenti. Quantu più pudemu passà da l'autostrada à a ferrovia, u più successu averemu. "U trasportu ferroviariu hè un tipu di trasportu più prezzu, più veloce è più ecologicu".

Fonte: Haberortak

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*