Sistema Ferroviario in Diyarbakir in 2013

U sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakir, Osman Baydemir, hà fattu una presentazione à i ghjurnalisti nantu à u "prughjettu di trasfurmazioni urbane". Baydemir, chì hà fattu una presentazione à i ghjurnalisti nantu à u prughjettu di trasfurmazioni urbani in a cunferenza di stampa di colazione tenuta in Dedeman Hotel, hà datu missaghji impurtanti nantu à l'agenda dopu à a riunione.
Nutendu chì cuntinueghjanu à demolisce strutture illegali in Sur in u scopu di u prughjettu di trasfurmazioni urbane, Baydemir hà dettu: "Avemu demolitu quasi 365 di 200 famiglie finu à avà. In ogni casu, u Cunsigliu di Conservazione hà decisu di piantà l'opere perchè e strutture storiche anu danatu. Cù l'eliminazione di a decisione di u Cunsigliu di Conservazione, continueremu u nostru travagliu da induve l'abbandunò. Dopu chì questi sò finiti, continueremu a custruzzione di i nostri prughjetti di l'alloghju suciale. Perchè ùn avemu micca è ùn demolite micca e case di i nostri citadini chì sò stati spustati da u sistema in u passatu. Queste persone sò vittimi creati da u publicu. Demolite e so case dopu avè ghjuntu à un accordu cù i nostri citadini per mezu di u metudu di dialogu, è dopu li demu e case chì avemu custruitu gratuitamente ", disse.
Nutendu chì a valle di Dicle è u prughjettu di u sitsem di u trenu ligeru veneranu in vita u più prestu pussibule, Baydemir hà dettu: "Avemu finitu a prima tappa di u prughjettu di u Tigris Valley. Prima avemu finitu u prughjettu di a cascata. In u 2013, ponemu a basa di u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera. Inoltre, finu à settembre, custruiremu 150 mila tunnellate di asfaltu di cimentu in parechje parte di a cità ".

Fonte: Corrente Sud-Est

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*