Quandu Marmaray hè finitu, u trafficu di merci trà l'Europa è l'Asia aumenterà rapidamente.

Dichjarà chì a cunnessione di e cità anatoliane à i porti per ferrovia incuraghjerà a produzzione in situ, Lucien Arkas hà dettu: "Quandu Marmaray hè finitu, u trafficu di merci trà l'Europa è l'Asia aumenterà rapidamente. "dissi.
Lucien Arkas, u capu di Arkas, chì hà a più grande flotta di container in Turchia, hè unu di quelli chì insistenu in Izmir, à u cuntrariu di parechji omi d'affari d'origine Izmir. Senza abbandunà Izmir, hà criatu una holding gigante cù cumpagnie 2 cù un fatturatu di 55 miliardi di dollari. Hè cuminciatu à strutturà in u Mediterraniu è in u Mari Neru 15 anni fà. Mentre diventendu un armatore chì furnisce servizii di linea regulare in queste geografie, hà apertu uffizii in 15 paesi. Nta l'ultimi anni, avemu cuminciatu à sente u so nome cù investimenti d'arti. Lucien Arkas, chì avia più di mille pitture chì hà cullucatu da i pittori turchi è occidentali, i conservava in u museu chì hà fundatu sottu à a so casa è in u so giardinu.
VOLE OPERARI A LOCOMOTIVA
* In quale tappa sò i sforzi di Arkas per unisce u trasportu marittimu cù l'aria, a terra è a ferrovia ?
Sicondu a situazione, offremu un serviziu di logistica integrata, à volte cumminendu mare-strada, à volte mari-ferrovia, à volte mare-terra è ferrovia. Cusì, pruvemu di riduce i costi di spedizione. A diminuzione di i costi di trasportu incuragisce a produzzione in situ, sustene è sviluppa l'industriali, è crea impieghi. Credu chì u futuru di Turchia si trova in u sviluppu di l'Anatolia. Cù u "Prughjettu Arkas Anadolu", avemu u scopu di cunnetta l'Anatolia à i porti è u mondu à un costu assequible usendu u vantaghju di a ferrovia. Cusì, vulemu apre a strada per l'industriali è i pruduttori quì. Dapoi u 2008, avemu aspittatu chì a lege di liberalizazione di a ferrovia sia passata. Chì pensate chì succede quandu esce? I sviluppi sperimentati in a liberalizazione di e compagnie aeree seranu ancu sperimentati in e ferrovie. A nostra cumpagnia di trasportu ferroviariu, Ar-Gü, hà quasi 700 vagoni. A più grande flotta in u settore privatu. Carichemu i cuntenituri nantu à i vagoni, creamu u trenu, ma aspittemu a locomotiva da TCDD. Ùn avemu micca u dirittu di operà u nostru propiu. Quandu a lege di liberalizazione hè passata, averemu u dirittu di operare locomotive è investiremu in locomotive. Operu navi, aghju operatu una flotta di camioni, operatu porti, operatu aerei. Puderaghju ancu operare locomotive è treni.
* Puderia dà infurmazioni detallate nantu à stu prughjettu anatoliu chì avete descrittu?
In u scopu di u Prughjettu Anadolu, avemu cuminciatu à creà "porti di terra" in cunnessione cù Marmaray. Quandu Marmaray hè cumpletu, u trafficu di merci trà l'Europa è l'Asia aumenterà in modu esponenziale. Avemu ancu preparatu.
I terminali da esse stabiliti in i centri logistichi Izmit-Kartepe, Bilecik-Bozüyük è Konya, Ankara, Gaziantep, Mersin è Yenice seranu una spezia di "portu di terra". Avemu 200 ettari di terra in Izmit / Kartepe.
Quandu u tunnel hè apertu, serà u centru di riunione per i treni da i paesi stranieri. Per esempiu, aghjustendu una nova carica da questi terminali à un trenu chì vene da Germania, u trasportu direttu serà furnitu à altre pruvince di l'Anatolia è i paesi vicini.
Avemu finitu l'acquisti di terra. Semu partenarii cù a cumpagnia di ferrovia statale tedesca Schenker. Assisteranu ancu. Cuminciaremu a custruzzione in settembre. In listessu modu, Mersin / Yenice serà una zona di riunione per l'Anatolia è l'Iraq. Finu à avà, avemu investitu 150 milioni di dollari in u Prughjettu Anadolu. L'area tutale di i centri logistichi chì pensamu di stabilisce in Mersin è Kocaeli hè di 700 mila metri quadrati.

Fonte: Econometru

 
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*